Jump to content

Łączenie animowanych obiektów


Gr3G

Recommended Posts

Witam czy istnieje możliwość połączenia np. dwóch animowanych boxów w jeden obiekt? Coś jak grupowanie tylko, że przez funkcję attach i nie tracąc przy tym animacji każdego z dwóch boxów? Istnieje coś takiego w Thinking Particles jako "group as object". Do czego mi to potrzebne...mam parę boxów spadających na ziemie i chce zrobić aby wydobywał się z nich dym przy użyciu FumeFX, mogę użyc Particle Src ale chciałbym też zrobić to jako Object Src i musiałbym robić osobne Object Src do każdego boxa - chce tego uniknąć (boxów połączonych w Group nie da się przypisać do Object Scr w FumeFX). Z góry dzięki za pomoc

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

W Majce wiedziałbym jak ... w Maxie jedyne co mi przychodzi do głowy to zduplikowanie wszystkich elementów, zattachowanie wszystkich kopii i użycie oryginałów jako kości dla skina położonego na "wspólnym" obiekcie :)

 

Potem pointcache albo co tam potrzeba :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy