Skocz do zawartości

Pojazd3D: Mitshubishi Carisma


Gowron

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Dopiero zaczynam z grafiką 3D i mam pytanie związane z modelem samochodu. I chciałbym sie was spytać czy dobrze jak narazie tworzę ten model. Wygląda on tak (zdjęcie na dole. Jest takie małe ponieważ ograniczało mnie te 140kb)

Używałem tutaj extrude, przesuwanie vertexów i cut

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ciężko cokolwiek powiedzieć, bo mało widać. Nic Cię nie ogranicza, wrzuć screeny z jakiegoś lepszego widoku np na imageshack.us albo jakiegos innego hosta i załącz obrazek (masz ikonę obrazka w edycji posta). Z tego co widać na tym, co pokazałeś, to siatkę masz już nierównomiernie rozłożoną i do tego strasznie poprzesuwaną na dole. Dbaj o to, żeby siatka modelu była jak najprostsza i jak najbardziej przejrzysta.

 

Zmień nazwę wątku na poprawną bo administrator zaraz się przyczepi i następnym razem wrzuć coś więcej niż drzwi :)

 

Pozdrawiam,

 

Bachu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

;P Mówiąc sam mam na myśli nie robić krok w krok tego samego co na filmiku lub co jest napisane. Robię model sam a pytam się was - doświadczonych dla upewnienia czy dobrze robię. Gdybym stworzył cały model i nie spytałbym się was, a byłby on zły to żył i tworzył bym w przekonaniu, że robię to dobrze kiedy tak nie jest. Dlatego jeśli się was pytam to dlatego aby po prostu dowiedzieć się czy dobrze robię. Mam nadzieje, że wytłumaczyłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, to zadam pytanie testowe. Przerobiles chociaz jeden tutorial o polymodelingu? bo z tego co pokazujesz to raczej widac ze tego nie zrobiles. Rozumiem chec zrobienia czegos samemu, ale pierw trzeba poznac narzedzia i nauczyc sie ich uzywania. I jak juz pisali powyzej, czemu masz tak rozciagniety blueprint samochodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uczyłem się kilku narzędzi choć przyznam, ze nie wszystkich. To jutro pooglądam tutoriale o poly i później zabiorę się za samochód tak chyba rzeczywiście będzie mi łatwiej coś zrobić a znasz/znacie może jakieś dobre tutoriale o polymodelingu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym na twoim miejscu nie zaczynał niczego robić bez Tutoriali i porządnej dawki podstawowych lekcji z internetu, poco się męczyć i wymyślać świat na nowo skoro są już bardzo proste metody których wszyscy używamy, a jak liźniesz co nieco i zobaczysz jak wygląda to prawidłowo będziesz mógł wtedy dopracowywać już wszystko pod siebie ... To tak jak ze sportem, np w Tenisie jak nie nauczysz się porządnie podstawowych ruchów, to nawet jak byś był najsilniejszy i najszybszy to i tak nic nie zdziałasz.

 

Wracając do samochodu i tego co zrobiłeś, to ty niestety nie wiesz jak taki wymodelowany samochód powinien wyglądać (siatka), nie mówiąc już o prawidłowym przygotowaniu blueprint-ów . Podejrzyj starszych kolegów w dziale WIP jak oni to robią :) ostatnio była mini bitwa, przeglądając archiwum możesz naprawdę wiele się nauczyć.

 

Niema dobrych Tutoriali musisz znaleźć coś pod siebie, a w googlach znajdziesz tego bardzo dużo, a jeśli chodzi o podstawy których ty potrzebujesz to 80% lekcji jest darmowych i całkiem na poziomie.

 

Życzę miłej zabawy z 3D

 

Pozdrawiam Nowi

 

P.S.

Początki zawsze są trudne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robienie tutoriali nie boli spojrz na moje wypociny pierwszego modelu. Była to droga przez męke ale się opłacało zacząłem zaglądać do tutków i wiele się nauczyłem.

 

Bez żadnych tutków zmagałem się z modelem. Chiałem sam zrobic ten samochód bez żadnej pomocy.

 

33020447946051706261.jpg

62624887701946166134.jpg

32741741079848992355.jpg

06015850961788052057.jpg

77762834090724937961.jpg

44523964162430262581.jpg

36833331847778505317.jpg

 

2 podejście do modelu - korzystałem z wielu tutków aby się douczyć.

 

42070258392356287577.jpg

53224955512372307166.jpg

64109773132497871225.jpg

23823620656582114177.jpg

01524673896617781835.jpg

20589512176783138670.jpg

15668374998768300137.jpg

91256190680597543115.jpg

89490634131894006902.jpg

37135662687506093367.jpg

99474610894344270397.jpg

 

Po naprawdę meczacej roboce model dziś wyglada tak.

01277224498214710063.jpg

77003039056921446916.jpg

14281950513919548118.jpg

32902923492611518232.jpg

 

Jak sam zauważyłeś trzeba włożyć w model naprawde dużo pracy nawet jeśli jest tak mało dopracowany jak ten.

 

Jeśli chcesz się więcej douczyć zapraszam do WIP - Chevrolet Camaro pytaj co i jak. Mogę też przesłać pare siatek.

Edytowane przez thecrev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności