Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Czy w kazdym przypadku LookAt Constraint blokuje rotacje po wszystkich osiach? Chodzi mi o taki przypadek, gdy kosc 1 ma ten LookAt na kosc 2. Jednak rotacja po lokalnej X na kosci 1 nie ma zadnego wplywu na pozycje i rotacje kosci 2. Oto przyklad:

 

1234567pr.jpg

 

Rotujac kosc 1 po X nic sie nie dzieje, jednak nie powinno to miec zadnego wplywu na sam LookAt.

 

Jak odblokowac X zeby postac mogla sie "skrecac"?

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W zakladce motion dla rotacji masz ustawienia look ATa, zmien dla "select upnode" z world na jakiś wybrany obiekt. Wtedy dana kość będzie się obracała jak dany kontroler dla oxi X.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności