Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Czy w kazdym przypadku LookAt Constraint blokuje rotacje po wszystkich osiach? Chodzi mi o taki przypadek, gdy kosc 1 ma ten LookAt na kosc 2. Jednak rotacja po lokalnej X na kosci 1 nie ma zadnego wplywu na pozycje i rotacje kosci 2. Oto przyklad:

 

1234567pr.jpg

 

Rotujac kosc 1 po X nic sie nie dzieje, jednak nie powinno to miec zadnego wplywu na sam LookAt.

 

Jak odblokowac X zeby postac mogla sie "skrecac"?

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

W zakladce motion dla rotacji masz ustawienia look ATa, zmien dla "select upnode" z world na jakiś wybrany obiekt. Wtedy dana kość będzie się obracała jak dany kontroler dla oxi X.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności