Juzwa Napisano 12 Październik 2011 Napisano 12 Październik 2011 Witam Czy w kazdym przypadku LookAt Constraint blokuje rotacje po wszystkich osiach? Chodzi mi o taki przypadek, gdy kosc 1 ma ten LookAt na kosc 2. Jednak rotacja po lokalnej X na kosci 1 nie ma zadnego wplywu na pozycje i rotacje kosci 2. Oto przyklad: Rotujac kosc 1 po X nic sie nie dzieje, jednak nie powinno to miec zadnego wplywu na sam LookAt. Jak odblokowac X zeby postac mogla sie "skrecac"?
SUPER_OkO Napisano 12 Październik 2011 Napisano 12 Październik 2011 W zakladce motion dla rotacji masz ustawienia look ATa, zmien dla "select upnode" z world na jakiś wybrany obiekt. Wtedy dana kość będzie się obracała jak dany kontroler dla oxi X.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się