Juzwa Napisano 20 Październik 2011 Share Napisano 20 Październik 2011 Witam, Chcialbym by moja rogówka poruszala się po powierzchni oka. Oko niestety nie jest sferą, ale bardziej jajem, zatem surface constraint odpada. Najlepiej by bylo gdyby dalo sie to zalatwic w sposob jak na przykladzie, czyli rotacją. Tzn ze jest sobie pozycja ZERO (czyli patrzenie wprost), przykladowo XYZ = 0,0,0. A im blizej Y = 90 i -90 to obiekt skaluje się po X. Nie wiem czy akurat dobre osie podalem, z matematyka nie mialem dawno nic wspolnego. Jednak to bylaby chyab dobra definicja powierzchni oka. Czy ktos ma jakis dobry pomysl? Czy to nie trzeba bedzie skryptem zalatwic? Jak tak, to gdzie bym znalazl dobra stronke o skryptowaniu? Tutki? Skrypty to dla mnie czarna magia. Tylko prosilbym w miare jak dla laika, bo raczkuje w rigowaniu w maxie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 20 Październik 2011 Share Napisano 20 Październik 2011 Myk stary jak świat. Robisz normalnie oko i rogówkę, okragłe, po czym jedno i drugie linkujesz do FFD box, ale nie modyfikatora, tylko deforming object. I voila! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Juzwa Napisano 20 Październik 2011 Autor Share Napisano 20 Październik 2011 Dobre :) Jednak zapomnialem wspomniec, ze to do silnika pojdzie, unity dokladnie i nie przeniose modyfikatora :( Niestety na kosciach musi byc :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 27 Październik 2011 Share Napisano 27 Październik 2011 Hmmm... A animacja tekstury też odpada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 27 Październik 2011 Share Napisano 27 Październik 2011 A jak unity przenosi grupy dla kości i skale? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Juzwa Napisano 28 Październik 2011 Autor Share Napisano 28 Październik 2011 @Shogun 3D - odpada :/ @asblaze - z tego co wiem to jedyny problem Unity przy kosciach to squash - nie oblusguje, skalacje jak najbardziej. Kombinowalem na Reaction Managerze, ale sie zagubilem i powstal totalny chaos :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 28 Październik 2011 Share Napisano 28 Październik 2011 ok skoro obsługuje to spróbuj tak: 1. zrób okrągłe modele dla oka i rogówki, kość ustaw w środku układu - przyskinuj 2. utwórz dummy z pivotem w środku układu i wciśnij go w hierarchie głowa-oko. 3. przeskaluj dummy tak, żeby uzyskać takie jajo jak potrzebujesz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 9 Listopad 2011 Share Napisano 9 Listopad 2011 Napisałbyś czy się udało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się