kjubas Napisano 20 Październik 2011 Share Napisano 20 Październik 2011 Witam Zastanawiam się jak można ułożyć geometrię według dowolnej skali szarości (gradientu mapy). Czy jest w ogóle takie narzędzie w 3D Maxie? Chodzi mi o takie narzędzie jak "gradient array"- nie mam pojęcia czy jest coś takiego ale wydaje mi się, że dobrze oddaje to sens mojego pytania. Może w photoshopie jest coś takiego jeśli nie w Maxie? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 20 Październik 2011 Share Napisano 20 Październik 2011 VrayScatter ma chyba taką opcję. Co konkretnie chcesz zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kjubas Napisano 20 Październik 2011 Autor Share Napisano 20 Październik 2011 rozmieścić kółeczka i kwadraty według mapy sporządzonej w photoshopie. Ważne- z przejściami tonalnymi. Aha- i ważne jest żeby ich skala się zmieniała w zależności od (natężenia koloru/ przejścia gradientu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kjubas Napisano 20 Październik 2011 Autor Share Napisano 20 Październik 2011 jest taka możliwość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kjubas Napisano 20 Październik 2011 Autor Share Napisano 20 Październik 2011 a to jest osobny program czy gdzies ukryte w v-rayu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 20 Październik 2011 Share Napisano 20 Październik 2011 particle flow to powinno zalatwic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się