Skocz do zawartości

Rozmieszczenie obiektów modelowych według skali szarości


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Zastanawiam się jak można ułożyć geometrię według dowolnej skali szarości (gradientu mapy).

Czy jest w ogóle takie narzędzie w 3D Maxie?

 

Chodzi mi o takie narzędzie jak "gradient array"- nie mam pojęcia czy jest coś takiego ale wydaje mi się, że dobrze oddaje to sens mojego pytania. Może w photoshopie jest coś takiego jeśli nie w Maxie?

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

rozmieścić kółeczka i kwadraty według mapy sporządzonej w photoshopie. Ważne- z przejściami tonalnymi.

 

Aha- i ważne jest żeby ich skala się zmieniała w zależności od (natężenia koloru/ przejścia gradientu)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności