kjubas Napisano 20 Październik 2011 Napisano 20 Październik 2011 Witam Zastanawiam się jak można ułożyć geometrię według dowolnej skali szarości (gradientu mapy). Czy jest w ogóle takie narzędzie w 3D Maxie? Chodzi mi o takie narzędzie jak "gradient array"- nie mam pojęcia czy jest coś takiego ale wydaje mi się, że dobrze oddaje to sens mojego pytania. Może w photoshopie jest coś takiego jeśli nie w Maxie? pozdrawiam
kozioo Napisano 20 Październik 2011 Napisano 20 Październik 2011 VrayScatter ma chyba taką opcję. Co konkretnie chcesz zrobić?
kjubas Napisano 20 Październik 2011 Autor Napisano 20 Październik 2011 rozmieścić kółeczka i kwadraty według mapy sporządzonej w photoshopie. Ważne- z przejściami tonalnymi. Aha- i ważne jest żeby ich skala się zmieniała w zależności od (natężenia koloru/ przejścia gradientu)
kjubas Napisano 20 Październik 2011 Autor Napisano 20 Październik 2011 a to jest osobny program czy gdzies ukryte w v-rayu ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się