zgred Napisano 21 Październik 2011 Napisano 21 Październik 2011 Hej, jak w vray'u używając fizycznej kamery użyć motion blura, aby działał tylko na konkretne obiekty na scenie?
arturprx2 Napisano 21 Październik 2011 Napisano 21 Październik 2011 Może poruszać tymi konkretnymi obiektami a nie kamerą?
zgred Napisano 21 Październik 2011 Autor Napisano 21 Październik 2011 rusza się kamera oraz obiekt, chce zrobić żeby tło za obiektem było rozmazane, a obiekt już nie. W scanline normalnie odznaczam enabled w properies obiektu, w vrayu to nie działa.
arturprx2 Napisano 21 Październik 2011 Napisano 21 Październik 2011 Render mi kompa zarzyna więc nie sprawdze w tej chwili ale właśnie tak powinno się to zrobić. Może coś się miesza z setami motionblura pod F10 ?
zgred Napisano 22 Październik 2011 Autor Napisano 22 Październik 2011 problem nadal nie rozwiązany, poradzi ktoś coś?
Traitor Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 Rozdziel to po prostu na pasy. Tlo osobno i obiekt osobno.
zgred Napisano 22 Październik 2011 Autor Napisano 22 Październik 2011 Dodam, że to ma być animacja, jest jakiś szybki sposób na to, tzn. nie renderując 2 razy?
mirach Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 wg mnie najlatwiejszy i najszybszy sposob to wyrenderowac na 2 passach. Jedno jako tlo, drugi pass to obiekt. Wtedy mozesz sobie robic motion blur tla w poscie, co bedzie najprawdopodobniej szybsze niz renderowanie motion blura i masz wieksza kontrole.
jaras Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 do aftera jest fajny plugin o nazwie RSMB - polecam
mirach Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 do aftera jest fajny plugin o nazwie RSMB - polecam warto dodac ze RSMB (Reel Smart Motion Blur jesli mnie pamiec nie myli) potrafi oblsugiwac Velocity z maxowego render element. Przy animacji zalatwia to sprawe z kontrola kierunku i sily motion blura.
Rekomendowane odpowiedzi