Gość DavidK Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 Witam :-) Jest to mój pierwszy post, więc prosiłbym o wyrozumiałość. Jeżeli wybrałem nie ten dział, proszę o przeniesienie ;-) Bardzo interesuje mnie, jak robi się efekt, jak w tym teledysku ? - np. [0:31 - 0:36] [1:22 - 1:32] Chciałbym również coś takiego zrobić :-) Niestety, jedyne co znalazłem, to ten krótki filmik: jednak z niego szczerze mówiąc nie wiele się dowiedziałem o samej robociźnie ... Proszę o pomoc :-)
olaf Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 część pokazali resztę wykonały skrypty.
Marvin Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 jw. 1. Skrypt odpowiedzialny za przekształcenie geometri na voxele. 2. Projekcja tekstur z video na voxele (każdy voxel ma uśrednioną wartość, jeden kolor). Z tego co widzę to działali na 3dsmax.
Gość DavidK Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 A gdzie taki skrypt mogę znaleźć ? Na youtube znalazłem jeszcze coś takiego: - tutaj z grubsza wytłumaczyli, jak mam zaznaczyć obszar przekształcany na voxele ;-)
lechoo Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/voxelator
Gość DavidK Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 Ten Voxelator jest fajny, ale jednak to nie to samo co w "The Time" ... Może ma ktoś jeszcze jakiś namiar na podobny skrypt ? Albo pomysł na inne rozwiązanie ? ;-)
olaf Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 David chyba sam nie wiesz czego szukasz, bo to rozwiąaznie idealnie pasuje do pytania. nie piszę jednak tylko z tego powodu - słyszał ktoś o takim voxelatorze na Blendera? bo google nie zwraca żadnego wyniku
lechoo Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 Ten Voxelator jest fajny, ale jednak to nie to samo co w "The Time" ... Może ma ktoś jeszcze jakiś namiar na podobny skrypt ? Albo pomysł na inne rozwiązanie ? ;-) Moge sie mylic, ale raczej nie znajdziesz skryptu 2d_to_3d_head_voxelator :) Przykladowo dla pierwszego ujecia trzeba wygenerowac nawet uproszczona geometrie glowy, dotrackowac do shoot'u, camera mapping, projekcja zshootowanego materialu na geometrie i na to voxelator.
Gość DavidK Napisano 24 Październik 2011 Napisano 24 Październik 2011 Dzięki wielkie ;] Już wszystko rozumiem ;D Dodam jeszcze, że gdyby miał ktoś tutorial jak to zrobić byłoby miło, ale obejdzie się i bez ;]
Rekomendowane odpowiedzi