Gucio Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 Witam, Od wczoraj borykam się z problemem dodania BP do 3D MAXA 2012. Pociąłem już interesujący mnie bp i chce załóżmy przenieść bok samochodu na plane'a. Oto co robie : Naciskam 'M' przenosze plik .gif na plansze którą mam. Dalej nie mam pojęcia co zrobic. Nawet jak naniose jakis inny material na plane'a. Moj plane za kazdym razem staje się szary. Proszę o pomoc. ewentualny kontakt gg : 5290880 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 Musisz klknąć ten mały guziczek z ikonka jakby szachownicy-"show map in viewport" w material editorze.Albo bezczelnie przeciągnij plik z pulpitu albo gdzie tam go masz prosto do okna maxa na obiekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gucio Napisano 3 Listopad 2011 Autor Share Napisano 3 Listopad 2011 Gdy przeciągne go na plane, plane staje sie szary. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guffqa Napisano 3 Listopad 2011 Share Napisano 3 Listopad 2011 ten filmik powinien ci pomóc ;) http://www.youtube.com/watch?v=6oCd4CITRMo&feature=feedf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gucio Napisano 3 Listopad 2011 Autor Share Napisano 3 Listopad 2011 Proszę o uważne czytanie moich postów :/ Tak jak już wspomniałem, po nacisnięciu klawisza M widoczny interfejs nie jest taki jak w tutorialach na yt czy tez innych. Wklejam dla pewności zrzut ekranu jak to u mnie wygląda. http://imageshack.us/f/810/materials.png/ Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gucio Napisano 4 Listopad 2011 Autor Share Napisano 4 Listopad 2011 Problem został rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 4 Listopad 2011 Share Napisano 4 Listopad 2011 (edytowane) Się stawał szary po przeciągnięciu bo nie miałeś koordynatów UV na swoim plane;).Inny interfejs to slate material editor.Można przełączyc u góry w menu mode.Zresztą w slate też masz tą ikonkę szachownicy a bez UV nie da rady. Tu masz skrypt do blueprintów z automatu: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/blueprint-manager-create-reference-image-planes-for-modeling-in-3ds-max Edytowane 4 Listopad 2011 przez mafida Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się