Napisano 3 Listopad 201113 l Witam, Od wczoraj borykam się z problemem dodania BP do 3D MAXA 2012. Pociąłem już interesujący mnie bp i chce załóżmy przenieść bok samochodu na plane'a. Oto co robie : Naciskam 'M' przenosze plik .gif na plansze którą mam. Dalej nie mam pojęcia co zrobic. Nawet jak naniose jakis inny material na plane'a. Moj plane za kazdym razem staje się szary. Proszę o pomoc. ewentualny kontakt gg : 5290880 Pozdrawiam
Napisano 3 Listopad 201113 l Musisz klknąć ten mały guziczek z ikonka jakby szachownicy-"show map in viewport" w material editorze.Albo bezczelnie przeciągnij plik z pulpitu albo gdzie tam go masz prosto do okna maxa na obiekt.
Napisano 3 Listopad 201113 l ten filmik powinien ci pomóc ;) http://www.youtube.com/watch?v=6oCd4CITRMo&feature=feedf
Napisano 3 Listopad 201113 l Autor Proszę o uważne czytanie moich postów :/ Tak jak już wspomniałem, po nacisnięciu klawisza M widoczny interfejs nie jest taki jak w tutorialach na yt czy tez innych. Wklejam dla pewności zrzut ekranu jak to u mnie wygląda. http://imageshack.us/f/810/materials.png/ Pozdrawiam.
Napisano 4 Listopad 201113 l Się stawał szary po przeciągnięciu bo nie miałeś koordynatów UV na swoim plane;).Inny interfejs to slate material editor.Można przełączyc u góry w menu mode.Zresztą w slate też masz tą ikonkę szachownicy a bez UV nie da rady. Tu masz skrypt do blueprintów z automatu: http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/blueprint-manager-create-reference-image-planes-for-modeling-in-3ds-max Edytowane 4 Listopad 201113 l przez mafida
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto