Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Od wczoraj borykam się z problemem dodania BP do 3D MAXA 2012.

Pociąłem już interesujący mnie bp i chce załóżmy przenieść bok samochodu na plane'a.

 

Oto co robie :

 

Naciskam 'M'

przenosze plik .gif na plansze którą mam. Dalej nie mam pojęcia co zrobic.

Nawet jak naniose jakis inny material na plane'a. Moj plane za kazdym razem staje się szary.

Proszę o pomoc.

 

ewentualny kontakt gg : 5290880

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 833
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Musisz klknąć ten mały guziczek z ikonka jakby szachownicy-"show map in viewport" w material editorze.Albo bezczelnie przeciągnij plik z pulpitu albo gdzie tam go masz prosto do okna maxa na obiekt.

Napisano
  • Autor

Gdy przeciągne go na plane, plane staje sie szary.

Napisano
  • Autor

Proszę o uważne czytanie moich postów :/

Tak jak już wspomniałem, po nacisnięciu klawisza M widoczny interfejs nie jest taki jak w tutorialach na yt czy tez innych. Wklejam dla pewności zrzut ekranu jak to u mnie wygląda.

 

http://imageshack.us/f/810/materials.png/

 

 

Pozdrawiam.

Napisano

Się stawał szary po przeciągnięciu bo nie miałeś koordynatów UV na swoim plane;).Inny interfejs to slate material editor.Można przełączyc u góry w menu mode.Zresztą w slate też masz tą ikonkę szachownicy a bez UV nie da rady.

 

Tu masz skrypt do blueprintów z automatu:

 

http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/blueprint-manager-create-reference-image-planes-for-modeling-in-3ds-max

Edytowane przez mafida

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności