Skocz do zawartości

Dodawanie blueprintu do 3D maxa 2012


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Od wczoraj borykam się z problemem dodania BP do 3D MAXA 2012.

Pociąłem już interesujący mnie bp i chce załóżmy przenieść bok samochodu na plane'a.

 

Oto co robie :

 

Naciskam 'M'

przenosze plik .gif na plansze którą mam. Dalej nie mam pojęcia co zrobic.

Nawet jak naniose jakis inny material na plane'a. Moj plane za kazdym razem staje się szary.

Proszę o pomoc.

 

ewentualny kontakt gg : 5290880

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Musisz klknąć ten mały guziczek z ikonka jakby szachownicy-"show map in viewport" w material editorze.Albo bezczelnie przeciągnij plik z pulpitu albo gdzie tam go masz prosto do okna maxa na obiekt.

Napisano (edytowane)

Się stawał szary po przeciągnięciu bo nie miałeś koordynatów UV na swoim plane;).Inny interfejs to slate material editor.Można przełączyc u góry w menu mode.Zresztą w slate też masz tą ikonkę szachownicy a bez UV nie da rady.

 

Tu masz skrypt do blueprintów z automatu:

 

http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/blueprint-manager-create-reference-image-planes-for-modeling-in-3ds-max

Edytowane przez mafida

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności