Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Import i eksport postaci z bipedem

Featured Replies

Napisano

Witam.

Zrobiłem sobie postać z wstawionym bipedem. Nałożyłem Physique (wiem - parę osób mi tu polecało bardziej Skin, ale jednak z Physique jakoś lepiej sobie radzę). Wszystkie envelopy udało mi się ładnie poustawiać. I teraz mam problem. Otóż w innym projekcie mam kamerę utworzoną w PFTrack. Wstawione kilka obiektów w film kręcony kamerą. Chciał bym tą zriggowaną postać wstawić do tego filmu. Niestety mam właśnie z tym problem. Eksportuję swoją postać (tą z bipedem), importuję ją do swojego filmu, i... wychodzi kicha. Albo siatka się rozłazi tak, jak by envelopy zniknęły, albo cały biped zmienia się w jakieś nieprzyszyte kości itd. Próbowałem przenosić jako .max, .3ds i .fbx. W każdym formacie wyłażą inne szopki. Czy ktoś może mi powiedzieć, jak przenieść zrigowaną postać z jednego projektu do innego?

W końcu zaimportowałem samą postać, utworzyłem nowego bipeda, i przeniosłem na niego samo ustawienie bipeda (za pomocą pliku w formacie .fig). Niestety oznacza to w praktyce całe riggowanie od początku :(

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 792
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeżeli nie będziesz już edytować biped'a po imporcie do docelowego programu to polecam ten sposób: PC2MDD

Napisano

Chodzi Ci o przeniesienie całości z jednego pliku max do innego pliku max? Przenosisz bipeda z postacią przy pomocy Import/Merge? Po prostu odpalasz projekt z filmem, klikasz Import/Merge i wybierasz z drugiego projektu wszystkie kości i obiekty postaci. Powinno działać jak należy. Jeśli skinowanie się sypie to może jest to wina Physique. Już dawno nie działąłem na tym dziadostwie, ale chyba nie ma możliwości zapisywania skinowania. Modyfikator Skin daje Ci możliwość zapisania do oddzielnego pliku całego skinowania. Więc gdyby po imporcie zaczęło się sypać mógłbyś po prostu raz jeszcze wczytać samo skinowanie (to by naprawiło problem ze złym odkształcaniem - o ile w przypadku Skina wystąpiłby taki problem).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.