natas Napisano 5 Listopad 2011 Napisano 5 Listopad 2011 Kiedyś był taki tutorial na forum ale przeglądałem i tutoriale i nie mogę trafić więc zrobiłem ze splina spiralę na kształt zwiniętego ręcznika zmieniłem na poly , zagęściłem siatkę ,dodałem cloth i co się okazało deformacja nie uwzględnia grubości ręcznika przez co "ręcznik" przenika sam przez siebie .Zauważyłem ,że większość tutoriali jest też na samych płaszczyznach bez grubości ...Pewnie chodzi o jakiś myk ale kombinuję już drugi dzień i dojść nie mogę do tego .Max 2012 .
lukasjogabonito Napisano 5 Listopad 2011 Napisano 5 Listopad 2011 A może jakiś screen, albo napisz co tam ustawiłeś bo nic z tego nie wynika....
el_presidente Napisano 5 Listopad 2011 Napisano 5 Listopad 2011 Normalnie Cloth robisz na bazie zamkniętego shape z dodanym garment makerem, możesz też kombinować z cloth na bazie poly, ale zwiększ subsample jak ci przelatuje. BTW. Starsze wersje maxa miały większe tendencje do "przelatywania" cloth. To, że gruby kloc spłaszcza ci się po puszczeniu symulacji, to również wina ustawień samego cloth, daj jakiś mniej elastyczny materiał.
natas Napisano 5 Listopad 2011 Autor Napisano 5 Listopad 2011 Zdaje się być gra nie warta świeczki bo nawet jak dałem subsample na 50 to się waliło wszystko (spłaszczało) szkoda ,że tą funkcję maxa muszę sobie odpuścić ale zdaje się szybciej to wymodeluje :/ bo nie mam już cierpliwości .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się