JaSzczur Napisano 6 Listopad 2011 Share Napisano 6 Listopad 2011 (edytowane) Cześć Wszystkim! Pamiętacie Tank'i 1990 na Pegazusa ? Postanowiliśmy (OurGames Team) stworzyć remake tej świetnej gry. "TheTankers" to obowiązkowy tytuł dla fanów klasycznej młócki dla wielu graczy ! Więcej niż 10 trybów rozgrywki gwarantuje godziny udanej zabawy z przyjaciółmi w trybie kooperacji na niemal 100 mapach! Do dyspozycji mamy również 16 bonusów, które mogą okazać się niezbędne do poradzenia sobie z najazdem hordy wrogich jednostek. Niszczcie używając min przeciw pancernych, ładunków wybuchowych TNT oraz samonaprowadzających się pocisków, zdolnych zlikwidować wszystko w swoim promieniu! Gra charakteryzuje się miłą dla oka grafika oraz efektowną oprawą dźwiękową. Całość dopełnia świetna muzyka, kreująca unikatową atmosferę. Wkrótce Premiera !!! Kampania w Coop'ie: Tryb Charger: Tryb OddBall: Gameplay: >> TheTankers na Facebook'u Zapraszamy również na naszego DevBlog'a oraz Facebook'a Edytowane 6 Listopad 2011 przez JaSzczur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chico Napisano 6 Listopad 2011 Share Napisano 6 Listopad 2011 no to teraz port na androida cena na 0,99 euro i macie mnie za klienta :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaSzczur Napisano 6 Listopad 2011 Autor Share Napisano 6 Listopad 2011 Chico - Oczywiście , że tak :) w planach jest jeszcze Linux, Mac, iPhone, ew WinPhone7/Bada/Symbian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ledyr Napisano 6 Listopad 2011 Share Napisano 6 Listopad 2011 wszystko fajnie tylko grafika troche przebajerzona, ciezko ogarnac co sie dzieje. Warto vby nad tym poprawcowac :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaSzczur Napisano 7 Listopad 2011 Autor Share Napisano 7 Listopad 2011 ledyr - a na prawdziwej wojnie jak jest? :D ktoś z latarką pokazuje gdzie jest wróg.? ;P Jeśli tak to rozumieć to powiedzmy, że jest to zabieg sprawiający by gra nie była zbyt prosta, choć i tak po paru rozgrywkach staje się to obojętne :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 7 Listopad 2011 Share Napisano 7 Listopad 2011 JaSzczur, grafika jest narzędziem, które ma pomagać w rozgrywce. Tutaj przeszkadza, a tłumaczenie, że na wojnie też ciężko ogarnąć co się dzieje jest, sorry, śmieszne. Styl wizualny waszej gry jest po prostu nieatrakcyjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutekfiutek Napisano 7 Listopad 2011 Share Napisano 7 Listopad 2011 Dokładnie, niestety jeśli pokazuje się taką rzecz na forum gameARTowym, to trzeba się liczyć z krytyką. Która wam się w tym przypadku powinna przełożyć na sprzedaż, o ile zdecydujecie się częśc rzeczy poprawić. Grafa niestety na kolana nie rzuca - pomijając wykonanie nie ma żadnego pomysłu ani stylu. UI z jednego świata, czołgi z drugiego, trawa z 3go, drzewka jeszcze z innego... Nie ma nic co mogłoby przyciągnąć do gry. to nie jest nawet kwestia niepasujących do siebie tekstur, tu nie ma żadnej decyzji dot. grafiki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaSzczur Napisano 27 Listopad 2011 Autor Share Napisano 27 Listopad 2011 Cześć. Dziękuję Wam za uwagi. Poniżej nieco zmieniona grafika i najprawdopodobniej ostateczna :) Kampania: DeathMatch: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gutekfiutek Napisano 27 Listopad 2011 Share Napisano 27 Listopad 2011 (edytowane) No niestety, z punktu widzenia gameARTowego polegliście. Gra wygląda na przypadkową, amatorską produkcję. Swoją drogą wiem jak w sumie ciężko zrobić takie coś, ale umówmy się, kiedy wszystkie tekstury i obiekty są na swoim miejscu, tweakowanie tego wszystkiego jest stosunkowo szybkie/tanie. Strzelacie sobie w stopę wypuszczając coś takiego. I ograniczacie zyski. Innymi słowy -grafika nie sprzedaje ani gry, ani samej idei rozgrywki (tzn. nawet nie nawiązuje do 8bitowej grafy). Zero stylu. Zobaczę takie coś na jakimś appstorze, screenshot nie spowoduje że to kupię, obok będa tysiące identycznie wyglądających gier. W obecnych czasach tyle tego jest, ze jednak TRZEBA, żeby się przebić, zrobić coś rzucającego się w oczy, stylowego. Popatrz na gry indie tóre odniosły sukces - na ich styl. I żeby nie było - nie czepiam się broń boże umiejętności czy wykonania jako takiego - niestety zabrakło pewnej decyzji dotyczącej stylu. Popatrz na plansze startową - wygląda zupełnie inaczej niż sama gra - Można by to wystylizowac na quasi satelitarny, realistyczny, zdesaturowany obraz typu flir. Parę warstw postprocessingu, parę animacji, i gra miałaby własny styl. Stosnkowo małym nakładem środków. A i styl UI mielibyście od razu gotowy. Oczywiście to taki szybki pomysł, możliwości z tym samym silnikiem sa ogromne. Edytowane 27 Listopad 2011 przez gutekfiutek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się