Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Jest to moja pierwsza praca na forum więc proszę o wyrozumiałość :) Maksa uczę się od 8-9 miesięcy. Nadszedł jednak moment pokazania czegoś narażając się jednocześnie na ogień krytyki (na która oczywiście liczę). Jestem świadomy wielu niedociągnięć. Wizki powstały na podstawie paryskiego projekty Fabrice Bejjani. Robiłem je na podstawie kilku zdjęć. Większość tego co widać zostało wymodelowane przeze mnie, materiały natomiast robione z tekstur z cgtextures. Soft to 3ds max 2011, vray 1,5 sp5 oraz PS CS3. CZekam na "ciosy" i pozdrawiam wszystkich serdecznie.8-kopia.jpg

7-kopia.jpg

6-kopia.jpg5-kopia.jpg2-kopia.jpg

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jest dobrze, mogło by być lepiej;) Moim głównym zarzutem jest niedoświetlenie renderów - powinno być tak ze 2/3 EV jasniej, biele zdecydowanie lepiej wyglądaja na granicy przepalenia, niż jako takie brudne szarości. Zróżnicowałbym również kolorystykę światła. Wiem że masz oświetlenie dzienne, ale fajnie by wyglądały zapalone lampy dekoracyjne, jako kontra kolorystyczna.

Po tych poprawkach mało kto zwróciłby uwagę na drobne babole jak na przykład słaby sampling odbić.

Napisano

Jak dla mnie aberracja trochę gryzie miejscami w oczy i drobny bump na panelach zbyt mocny. Tak poza tym jak na taki czas nauki to jest fajniutko :)

Napisano

Dzięki za komentarze. Zastosuję się do nich przy następnych wizkach. Dzięki i pozdrawiam serdecznie.

Napisano

Jak na taki czas nauki to praca jest extra. Zgadzam się z tym że nie doświetlona i to wg mnie jest największy problem. Abberacja przegięta, ma być bardziej wyczuwalna niż widoczna. Ale modele super texturki też fajne. Gratuluje . No i gratuluje dobrego gustu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności