flesz_gordon Napisano 8 Lipiec 2004 Napisano 8 Lipiec 2004 witam :) maya 5.0 rendering software, duzo spot i point lightow staralem sie uzyskac fotorealizm :\\ wyszlo jak wyszlo-co o tym myslicie?
Marcin Napisano 8 Lipiec 2004 Napisano 8 Lipiec 2004 drewniane membrany ? eeee no jakos mi to uchodzi jeszcze
flesz_gordon Napisano 9 Lipiec 2004 Autor Napisano 9 Lipiec 2004 nie ma to jak konstruktywna krytyka hehhehe :)
marunioms Napisano 9 Lipiec 2004 Napisano 9 Lipiec 2004 Kolumienki mi sie podobają, chociaz faktycznie membrany wygladają jak z drewna. CO do DVD to troche dziwnie wyglada, jakies takie grube, pokretlo za to sprawia wrazenie kuli wbitej w metal. Popracuj może jeszcze nad oswietleniem, ktore doda realizmu pracy. Co do samego opisu pod praca pt\"Instrument muzyczny zwany głośnikiem\" to troche dziwnie brzmi. Po pierwsze moim skromnym zdaniem głośnik nie jest \"instrumentem\" , tylko przetwornikiem elektroakstycznym (zamienia sygnał elektryczny na drgania). A pozatym myslalem ze praca miala przedstawiac głownie DVD Player jak w tytule ?
Pablo Napisano 9 Lipiec 2004 Napisano 9 Lipiec 2004 Ludzie nie umiecie czytac? to jest specjalnie drewnaine membrany!...mi sie podoba choc cos mdlo to wyglada..moze lepiej by to wygladalo z wykorzystaniem GI ? pozdr
flesz_gordon Napisano 9 Lipiec 2004 Autor Napisano 9 Lipiec 2004 ten text \"instr muz...\" to zdarlem żywcem z katalogu JVC faktycznie nie jest najwyzszych lotow , ale widocznie ludzie z reklamy doszli do wniosku ze klient sie na to zlapie :) GI- bede dopiero rozgryzal tx za odzew
Pionier Napisano 9 Lipiec 2004 Napisano 9 Lipiec 2004 mnie sie podoba, wyglada tak jakbym przegladal magazyn \"DVD\". A chyba o to Ci chodzilo?.
Im@ginner Napisano 9 Lipiec 2004 Napisano 9 Lipiec 2004 spoko jest, ale do fotorealizmu jeszcze trochę :D ile nad tym siedziałeś?
flesz_gordon Napisano 9 Lipiec 2004 Autor Napisano 9 Lipiec 2004 no jakiees..hm z 30 godzin- nad swiatlem w maya software dlugo zeszlo, i chyba nawalilem ich za duzo tj spotow i pointow- wlasciwie dluzej mi zeszlo oswietlenie niz modeling heh
Kris_R Napisano 9 Lipiec 2004 Napisano 9 Lipiec 2004 Wygląda fajnie... szkoda tylko dwóch rzeczy... Pierwsza to taka ilość świateł, że cienie zanikają bo są równoważone przez kolejne światła... dobrze jest dać jedno światło kluczowe w scenie, aby nadawało zdecydowany kierunek oświetleniu... cóż... obiekty 3d bez cienia wyglądają kosmicznie Druga to Twoje podłoże... szkoda że ten plane tak się odcina... mógłby być większy i miękko rozprowadzić światło...
Rekomendowane odpowiedzi