matek03 Napisano 8 Listopad 2011 Share Napisano 8 Listopad 2011 Jest to moja pierwsza wizualizacja i można powiedzieć, że dopiero raczkuję w 3dsmaxie. Prosił bym o komentarze odnośnie samej wizualizacji , ponieważ jest to zwyczajna kuchnia i nie skupiałem się na projekcie. Wszelkie wskazówki mile widziane ;) http://imageshack.us/photo/my-images/214/kuchnia1p.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/835/kuchnia03.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/848/kuchnia04.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/829/kuchnia05.png/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stormwind Napisano 9 Listopad 2011 Share Napisano 9 Listopad 2011 Jest bardzo dobrze jak na początki. Pierwsze co rzuca się w oczy to "płaskość" światła, twoim obrazkom brakuje głębi. Przyjrzyj się ścianom, każda z nich ma prawie tę samą barwą i natężenie w każdym punkcie tej ściany. pokusiłbym się o powiedzenie ze nie ma tu globalnej iluminacji. Napisz coś więcej o renerze i ustawieniach świateł, łatwiej będzie Ci pomóc i zdiagnozować ewentualne problemy. Druga poważna wada do trójzbiegowa perspektywa, staraj się utrzymywać perspektywę dwuzbiegową z pionowymi krawędziami prostopadłymi do horyzontu, lepiej się patrzy na takie obrazki i łatwiej wyobrazić sobie proporcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matek03 Napisano 15 Listopad 2011 Autor Share Napisano 15 Listopad 2011 Jeśli chodzi o światło dzienne to wstawiłem Daylight ustawione manualnie. Halogeny to Target spot w zakładce Intensivity ustawiłem muliplier na 0,6, bawiłem się jeszcze near i far attenaution i to chyba wszystko. Link do ustawień renderu: http://imageshack.us/photo/my-images/94/renderpk.jpg/ Proszę o wskazówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kpulka Napisano 17 Listopad 2011 Share Napisano 17 Listopad 2011 Używają świateł photometric bez attenaution. Podnieś diffuse bounces w final gather. GI ustaw w dobrej wielkości (maximum sampling radius) i gęstości (photons per light). I co najważniejsze zmniejsz wartość sampling quality/ sampling per pixel, bo wartość jest irracjonalnie duża. Filter (obok) też jest dziwnie duża. A najlepiej to przeczytaj manuala żeby po prostu wiedzieć co jest po co ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się