Napisano 8 Listopad 201113 l Jest to moja pierwsza wizualizacja i można powiedzieć, że dopiero raczkuję w 3dsmaxie. Prosił bym o komentarze odnośnie samej wizualizacji , ponieważ jest to zwyczajna kuchnia i nie skupiałem się na projekcie. Wszelkie wskazówki mile widziane ;) http://imageshack.us/photo/my-images/214/kuchnia1p.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/835/kuchnia03.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/848/kuchnia04.png/ http://imageshack.us/photo/my-images/829/kuchnia05.png/
Napisano 9 Listopad 201113 l Jest bardzo dobrze jak na początki. Pierwsze co rzuca się w oczy to "płaskość" światła, twoim obrazkom brakuje głębi. Przyjrzyj się ścianom, każda z nich ma prawie tę samą barwą i natężenie w każdym punkcie tej ściany. pokusiłbym się o powiedzenie ze nie ma tu globalnej iluminacji. Napisz coś więcej o renerze i ustawieniach świateł, łatwiej będzie Ci pomóc i zdiagnozować ewentualne problemy. Druga poważna wada do trójzbiegowa perspektywa, staraj się utrzymywać perspektywę dwuzbiegową z pionowymi krawędziami prostopadłymi do horyzontu, lepiej się patrzy na takie obrazki i łatwiej wyobrazić sobie proporcje.
Napisano 15 Listopad 201113 l Autor Jeśli chodzi o światło dzienne to wstawiłem Daylight ustawione manualnie. Halogeny to Target spot w zakładce Intensivity ustawiłem muliplier na 0,6, bawiłem się jeszcze near i far attenaution i to chyba wszystko. Link do ustawień renderu: http://imageshack.us/photo/my-images/94/renderpk.jpg/ Proszę o wskazówki
Napisano 17 Listopad 201113 l Używają świateł photometric bez attenaution. Podnieś diffuse bounces w final gather. GI ustaw w dobrej wielkości (maximum sampling radius) i gęstości (photons per light). I co najważniejsze zmniejsz wartość sampling quality/ sampling per pixel, bo wartość jest irracjonalnie duża. Filter (obok) też jest dziwnie duża. A najlepiej to przeczytaj manuala żeby po prostu wiedzieć co jest po co ;]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto