Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jest to moja pierwsza wizualizacja i można powiedzieć, że dopiero raczkuję w 3dsmaxie. Prosił bym o komentarze odnośnie samej wizualizacji , ponieważ jest to zwyczajna kuchnia i nie skupiałem się na projekcie. Wszelkie wskazówki mile widziane ;)

http://imageshack.us/photo/my-images/214/kuchnia1p.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/835/kuchnia03.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/848/kuchnia04.png/

http://imageshack.us/photo/my-images/829/kuchnia05.png/

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jest bardzo dobrze jak na początki.

Pierwsze co rzuca się w oczy to "płaskość" światła, twoim obrazkom brakuje głębi. Przyjrzyj się ścianom, każda z nich ma prawie tę samą barwą i natężenie w każdym punkcie tej ściany. pokusiłbym się o powiedzenie ze nie ma tu globalnej iluminacji.

Napisz coś więcej o renerze i ustawieniach świateł, łatwiej będzie Ci pomóc i zdiagnozować ewentualne problemy.

 

Druga poważna wada do trójzbiegowa perspektywa, staraj się utrzymywać perspektywę dwuzbiegową z pionowymi krawędziami prostopadłymi do horyzontu, lepiej się patrzy na takie obrazki i łatwiej wyobrazić sobie proporcje.

Napisano

Używają świateł photometric bez attenaution. Podnieś diffuse bounces w final gather. GI ustaw w dobrej wielkości (maximum sampling radius) i gęstości (photons per light). I co najważniejsze zmniejsz wartość sampling quality/ sampling per pixel, bo wartość jest irracjonalnie duża. Filter (obok) też jest dziwnie duża.

A najlepiej to przeczytaj manuala żeby po prostu wiedzieć co jest po co ;]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności