Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, ostatnio udało mi się wymodelować jako taki model kobiety i chciałbym mieć możliwość nadania jej jakiejś pozy.

Pooglądałem więc parę tutków o armature, bones, rigging itd. ale mam pewien problem:

 

Kiedy już mam stworzone parę kości przypisanych do obiektu i grupy vertexów przypisane do odpowiednich kości to po wejściu w pose mode nie mogę nimi (kośćmi) poruszać/rotować. Wciskam R, próbuję rotować, znacznik się rusza ale kości stoją w miejscu :/ W object modzie jest to samo. Generalnie wszelkie transformacje kości mogę robić tylko w edit modzie.

 

Nie wiem czy powinienem mieć włączoną jakąś opcję czy coś źle robię, bo z tutoriali wynika, że właściwie wystarczy zrobić kość potem ctr+P, dalej zeby ustawił wagi automatycznie i już w pose modzie można machać kończynami. U mnie nie :/

 

Gdyby ktoś napisał co może być nie tak albo w paru krokach opisał cały proces od stworzenia kości do układania poz to byłbym wdzięczny :)

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności