morten Napisano 10 Listopad 2011 Napisano 10 Listopad 2011 Hej, w oknie top utworzyłem sphere o średnicy 40cm (32 segmenty), następnie skonwertowałem do editable poly. W oknie front narysowałem (współśrodkowo ze sphere) circle o średnicy 15cm i przesunąłem jego środek o 20 cm w prawo wzdłuż osi x (world). Użyłem shape merge, by zrzutować circle na sphere, no a potem znowu editable poly. Powstałe poligony zrzutowane na sphere extrudowałem 3-krotnie (1 i 10 i 1 cm). Dalej chciałem wszystko wygładzić, więc użyłem Editable poly/element/subdivision surface/ use nurms subdivision z zaznaczonym smooth result, iterations 1, 2 lub nawet 3. Efekt jest dla mnie niezadowalający :/ Widać brzydkie załamania powierzchni, wygładzenie wygląda z bliska koszmarnie, a to ma być część elementu na pierwszym planie.. Czy ktoś może podpowiedzieć jak to zrobić, żeby wyglądało perfekcyjnie na wygładzone? Robię to trochę intuicyjnie, będę wdzięczny za pomoc.. Zależy mi bardzo na płynnym przejściu pomiędzy powierzchniami. Może w ogóle powinienem użyć jakichś innych narzędzi? Podobnie miałem z krzesłem: http://www.turbosquid.com/HDView/index.cfm/ID/623370/r/2/i/10 Tu z kolei wymodelowałem na polygonach siedzisko krzesła, wydawałoby się najtrudniejsze, a następnie chciałem zrobić ścięte stożki od spodu siedziska do przymocowania stelaża. Tu też narysowałem circle od spodu, zrzutowałem shapemergem na spód siedziska i potem to chciałem bevelem wyciągnąć. Jak przyszło do wygładzania efekt był beznadziejny, wszysto się rozpadło..
morten Napisano 10 Listopad 2011 Autor Napisano 10 Listopad 2011 A i żeby nie było, to krzesło pod linkiem nie było przez mnie modelowane ;-)
Rekomendowane odpowiedzi