Napisano 25 Listopad 201113 l chce uzyskac taki efekt w Lightwave. [ATTACH=CONFIG]83184[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]83185[/ATTACH] Uzywajac GI i Luminosity nie wychodzi tak ladnie jak w zalaczniku. Jak zrobic by efekt byl taki, a jednoczesnie render i obiekty nie byly wyzarte-wypalone? prosba o pomoc :)
Napisano 27 Listopad 201113 l ed1234 - zalacz jakis przyklad tego co zmalowales. Bedzie przynajmniej widac co jest zle. W DP jest node - Color Bleed moze to Ci pomoze http://dpont.pagesperso-orange.fr/plugins/nodes/Additionnal_Nodes_2.html
Napisano 28 Listopad 201113 l Czołem. Nie ma w tych przykładach specjalnej filozofii, fotki oświetlane są standardowo czy to panelami GI czy do fizycznymi światłami nie ma to znaczenia, i po prostu przy uruchomieniu GI chociażby Final Gather, obiekty które są kolorowe a do tego w Surface mają dodane nieco Lumi odbijają kolor i tyle. Warunek w ustawieniach Final Gather musi być kilka odbić a nie 1 czy 2 myślę, że koło 8 wystarczy i wsio. Dokładnie jak w realnym świecie też kolorowe obiekty zabarwiają światło, jeśli używasz Kray to można do obiektu który ma świecić dodać jeszcze Power Shader w Native LW tak bezpośrednio nie ma czegoś takiego ale podejrzewam, że Nodami coś by zakombinować. A generalnie co chcesz osiągnąć?
Napisano 29 Listopad 201113 l Autor Dziękuję wam za pomoc!!!!! Chcę osiągnąć podobny efekt jak powyżej i cos żle robię :( moje testy z luminosity i bez (scena z forum NT). [ATTACH=CONFIG]83251[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]83252[/ATTACH] Nie wiem jak zrobic aby kulka swiecąc nie zmieniala swego wyglądu. Z czerwonego robi sie wsciekly yellow????
Napisano 29 Listopad 201113 l …ooOK :) potrzebna Ci mozliwosc izolowania objektu przed kamerą... Powiel w M kulke na dwa objekty/layersy + daj tej nowej inny material w ktorym uzyjesz luminosity (mozesz tez ja delikatnie fizycznie zmniejszyc). Wroc z powrotem do L - masz dwie kulki. Kulkę w ktorej jest wlaczona luminosity UKRYJ! przed kamerą object/properties/render tam masz opcje unseen by camera - zaznacz to. Dla tego objektu wylacz jeszcze opcje na samym dole zwiazane z cieniami. W drugiej kulce widocznej dla kamery ustaw material bez luminosity. powinno byc ok! Edytowane 29 Listopad 201113 l przez qbaqbaMAX3D
Napisano 29 Listopad 201113 l i jeszcze we wlasciwosciach tej czerwonej bez lumi zaznacz - Unseen by radiosity
Napisano 23 Grudzień 201113 l zobacz co zacznie się dziać gdy odpalisz opcje Use Transparency w Gi nawet przy malych wartosciach Indirect Bounced. Czasy padną na amen ale kolor i atmosfera np. z HDRki bedzie wszech obecny. Tylko zamiast podbijac luminosity (wystarczy 5-15% ale powyzej zera) zwiekszasz diffus lub na kanale mapy dajesz wyzsze wartosci niz 100 lub podbijasz blendowaniem. // tyczy sie sphery z hdr // z transparency [ATTACH=CONFIG]83602[/ATTACH] i bez [ATTACH=CONFIG]83601[/ATTACH] qba - dzięki za scenę i łopatologię :) więcej w temacie samej sceny napiszę w zaległym temacie "Dielectric NODE - blur skalowanie" ale to podczas lub po świętach. :) WESOŁYCH ŚWiĄT!!!!!!
Napisano 3 Styczeń 201213 l Autor faktycznie "wali colorami" i tak na prawdę bardziej zwalnia przy transparentnych obiektach dzięki Kazka :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto