Kulki Napisano 25 Listopad 2011 Napisano 25 Listopad 2011 Taka mała logiczna zagadka może ktoś ma pomysł? Chce zrobić making of sceny którą własnie skończyłem. Między innym chciałbym też pokazać tam fragment z trackowania w PFtracku dlatego chcę wyrenderować auto feature które tworzy mi PFtrack. Pomysł miałem taki eksportuję wszystkie auto features do MAXa tam w options properties zaznaczam im renderable i po kłopocie ..Oczywiście teoretycznie bo renderable dla tych puntów nie da się włączyć nie da się też przypisać im żadnego materiału. Czy ktoś może ma pomysł jak spowodować aby te małe punkciki pojawiły się w renderze?
mirach Napisano 25 Listopad 2011 Napisano 25 Listopad 2011 zrobic clone and align (czy jak to sie zwalo) jakis boxow albo kulek do tych helperow? bo helpera jako tako nie wyrenderujesz
beny Napisano 25 Listopad 2011 Napisano 25 Listopad 2011 a nie lepiej puścić je po prostu grabVieport i wykluczować czarne (czy inny kolor) tło?
Kulki Napisano 25 Listopad 2011 Autor Napisano 25 Listopad 2011 Mirach robienia tego właśnie chciałem uniknąć. Beny pomysł jest ok ale wydaje mi się że jednak zrobię to łopatologicznie tak jak mirach pisał. W końcu wszystkich punktów nie muszę pokazywać. Wcześniej zrobiłem tak jak pisałeś ale te programy do nagrywania pulpitu gubią klatki dlatego wydaje mi się że szybciej będzie to zrobić ręcznie niż szukać, instalować, sprawdzać, odinstalowywać.. Ps mirach gratuluję 5000 posta:D
mirach Napisano 25 Listopad 2011 Napisano 25 Listopad 2011 Yay! teraz nie moge nic pisac zeby trzymac sie tej ladnej liczby.... o cholera, za pozno ;)
asblaze Napisano 25 Listopad 2011 Napisano 25 Listopad 2011 Zawsze mogę zgłosić Twój post do skasowania za offtop ;) Napisz sobie skrypt do rozmieszczania boxów :)
mirach Napisano 25 Listopad 2011 Napisano 25 Listopad 2011 hym, no wlasnie o to mi chodzi zeby sie obejsc bez skryptu i recznego ustawiania. Czy w maxie nie bylo takiego myku ze mogles wybrac obiekt i liste przedmiotow do krotych ten obiekt mial byc sklonowany i rozmieszczony? czy cos mi sie przewiduje?
Kris_R Napisano 25 Listopad 2011 Napisano 25 Listopad 2011 Kulki - beny nie pisał o oprogramowaniu do nagrywania ekranu, który gubi klatki, tylko o narzędziu w maxie, który robi prevki open GL - tam można robić prevki z helperami itp. Mirach - ja znam tylko replace tool.. File>Import>Replace. Pozwoliłoby faktycznie szybko podmienić helpery na geometrię, ale mam wrażenie, że nazwy muszą się pokrywać, aby dobrze Replace zadziałało - więc przy podmianie helperka powiedzmy 'PF_AutoTrack_003' musiałby być w innym pliku importowanym box czy tam inny renderowalny spline o takiej samej nazwie.. więc nie wiem czy to wygodny i szybki sposób. Skrypt by się lepiej tu spawdził. Kulki - jeśli nie zamierzasz tych helperków renderować z GI itp, to może zwykła prevka Open GL wystarczy, co? ;)
mirach Napisano 25 Listopad 2011 Napisano 25 Listopad 2011 mialem chwile zeby sprawdzic. Dobrzem pamietał, pod Tools > Align > Clone and Align. Zaznaczasz obiekt ktory chcesz rozrzucic (powiedzmy Sphere), wybierasz tą funkcje, wybierasz liste obiektow do ktorych na ktore ma byc ta sfera rozrzucona i klikasz apply.
Kulki Napisano 25 Listopad 2011 Autor Napisano 25 Listopad 2011 Dziękuję bardzo za tak liczny odzew panowie!! Tym razem wygrał mirach ze względu na antyaliasing. Mam nadzieję, że kris_r, asblaze i beny się nie obrazicie?!:) Pozdro!!
Kulki Napisano 28 Listopad 2011 Autor Napisano 28 Listopad 2011 A tu finalna wersja.. To było takie ćwiczonko z matchmoving.. Oczywiście sporo rzeczy można było zrobić lepiej:) [video=youtube;--nFImb9U1M]
beny Napisano 28 Listopad 2011 Napisano 28 Listopad 2011 Dziękuję bardzo za tak liczny odzew panowie!! Tym razem wygrał mirach ze względu na antyaliasing. Mam nadzieję, że kris_r, asblaze i beny się nie obrazicie?!:) Pozdro!! Ależ skąd ... !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się