Skocz do zawartości

Jak w MAXie wyrenderować "point helper" ewentualnie "campoint"


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Taka mała logiczna zagadka może ktoś ma pomysł?

 

Chce zrobić making of sceny którą własnie skończyłem. Między innym chciałbym też pokazać tam fragment z trackowania w PFtracku dlatego chcę wyrenderować auto feature które tworzy mi PFtrack.

 

Pomysł miałem taki eksportuję wszystkie auto features do MAXa tam w options properties zaznaczam im renderable i po kłopocie ..Oczywiście teoretycznie bo renderable dla tych puntów nie da się włączyć nie da się też przypisać im żadnego materiału.

 

Czy ktoś może ma pomysł jak spowodować aby te małe punkciki pojawiły się w renderze?

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Mirach robienia tego właśnie chciałem uniknąć. Beny pomysł jest ok ale wydaje mi się że jednak zrobię to łopatologicznie tak jak mirach pisał. W końcu wszystkich punktów nie muszę pokazywać. Wcześniej zrobiłem tak jak pisałeś ale te programy do nagrywania pulpitu gubią klatki dlatego wydaje mi się że szybciej będzie to zrobić ręcznie niż szukać, instalować, sprawdzać, odinstalowywać.. Ps mirach gratuluję 5000 posta:D

Napisano

hym, no wlasnie o to mi chodzi zeby sie obejsc bez skryptu i recznego ustawiania. Czy w maxie nie bylo takiego myku ze mogles wybrac obiekt i liste przedmiotow do krotych ten obiekt mial byc sklonowany i rozmieszczony? czy cos mi sie przewiduje?

Napisano

Kulki - beny nie pisał o oprogramowaniu do nagrywania ekranu, który gubi klatki, tylko o narzędziu w maxie, który robi prevki open GL - tam można robić prevki z helperami itp.

Mirach - ja znam tylko replace tool.. File>Import>Replace. Pozwoliłoby faktycznie szybko podmienić helpery na geometrię, ale mam wrażenie, że nazwy muszą się pokrywać, aby dobrze Replace zadziałało - więc przy podmianie helperka powiedzmy 'PF_AutoTrack_003' musiałby być w innym pliku importowanym box czy tam inny renderowalny spline o takiej samej nazwie.. więc nie wiem czy to wygodny i szybki sposób. Skrypt by się lepiej tu spawdził.

Kulki - jeśli nie zamierzasz tych helperków renderować z GI itp, to może zwykła prevka Open GL wystarczy, co? ;)

Napisano

mialem chwile zeby sprawdzic. Dobrzem pamietał, pod Tools > Align > Clone and Align.

Zaznaczasz obiekt ktory chcesz rozrzucic (powiedzmy Sphere), wybierasz tą funkcje, wybierasz liste obiektow do ktorych na ktore ma byc ta sfera rozrzucona i klikasz apply.

Napisano

Dziękuję bardzo za tak liczny odzew panowie!! Tym razem wygrał mirach ze względu na antyaliasing. Mam nadzieję, że kris_r, asblaze i beny się nie obrazicie?!:)

 

Pozdro!!

Napisano

A tu finalna wersja.. To było takie ćwiczonko z matchmoving.. Oczywiście sporo rzeczy można było zrobić lepiej:)

 

[video=youtube;--nFImb9U1M]

Napisano
Dziękuję bardzo za tak liczny odzew panowie!! Tym razem wygrał mirach ze względu na antyaliasing. Mam nadzieję, że kris_r, asblaze i beny się nie obrazicie?!:)

 

Pozdro!!

 

Ależ skąd ... !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności