Jump to content

Jak w MAXie wyrenderować "point helper" ewentualnie "campoint"


Recommended Posts

Posted

Taka mała logiczna zagadka może ktoś ma pomysł?

 

Chce zrobić making of sceny którą własnie skończyłem. Między innym chciałbym też pokazać tam fragment z trackowania w PFtracku dlatego chcę wyrenderować auto feature które tworzy mi PFtrack.

 

Pomysł miałem taki eksportuję wszystkie auto features do MAXa tam w options properties zaznaczam im renderable i po kłopocie ..Oczywiście teoretycznie bo renderable dla tych puntów nie da się włączyć nie da się też przypisać im żadnego materiału.

 

Czy ktoś może ma pomysł jak spowodować aby te małe punkciki pojawiły się w renderze?

  • Replies 12
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Mirach robienia tego właśnie chciałem uniknąć. Beny pomysł jest ok ale wydaje mi się że jednak zrobię to łopatologicznie tak jak mirach pisał. W końcu wszystkich punktów nie muszę pokazywać. Wcześniej zrobiłem tak jak pisałeś ale te programy do nagrywania pulpitu gubią klatki dlatego wydaje mi się że szybciej będzie to zrobić ręcznie niż szukać, instalować, sprawdzać, odinstalowywać.. Ps mirach gratuluję 5000 posta:D

Posted

hym, no wlasnie o to mi chodzi zeby sie obejsc bez skryptu i recznego ustawiania. Czy w maxie nie bylo takiego myku ze mogles wybrac obiekt i liste przedmiotow do krotych ten obiekt mial byc sklonowany i rozmieszczony? czy cos mi sie przewiduje?

Posted

Kulki - beny nie pisał o oprogramowaniu do nagrywania ekranu, który gubi klatki, tylko o narzędziu w maxie, który robi prevki open GL - tam można robić prevki z helperami itp.

Mirach - ja znam tylko replace tool.. File>Import>Replace. Pozwoliłoby faktycznie szybko podmienić helpery na geometrię, ale mam wrażenie, że nazwy muszą się pokrywać, aby dobrze Replace zadziałało - więc przy podmianie helperka powiedzmy 'PF_AutoTrack_003' musiałby być w innym pliku importowanym box czy tam inny renderowalny spline o takiej samej nazwie.. więc nie wiem czy to wygodny i szybki sposób. Skrypt by się lepiej tu spawdził.

Kulki - jeśli nie zamierzasz tych helperków renderować z GI itp, to może zwykła prevka Open GL wystarczy, co? ;)

Posted

mialem chwile zeby sprawdzic. Dobrzem pamietał, pod Tools > Align > Clone and Align.

Zaznaczasz obiekt ktory chcesz rozrzucic (powiedzmy Sphere), wybierasz tą funkcje, wybierasz liste obiektow do ktorych na ktore ma byc ta sfera rozrzucona i klikasz apply.

Posted

Dziękuję bardzo za tak liczny odzew panowie!! Tym razem wygrał mirach ze względu na antyaliasing. Mam nadzieję, że kris_r, asblaze i beny się nie obrazicie?!:)

 

Pozdro!!

Posted

A tu finalna wersja.. To było takie ćwiczonko z matchmoving.. Oczywiście sporo rzeczy można było zrobić lepiej:)

 

[video=youtube;--nFImb9U1M]

Posted
Dziękuję bardzo za tak liczny odzew panowie!! Tym razem wygrał mirach ze względu na antyaliasing. Mam nadzieję, że kris_r, asblaze i beny się nie obrazicie?!:)

 

Pozdro!!

 

Ależ skąd ... !

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy