Skocz do zawartości

Optymalizacja siatki obiektu do równej wielkości prostokątów


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

chciałbym podzielić siatkę organicznej bryły, a raczej ją zoptymalizować, ponieważ jest bardzo gęsta i nieregularna/gdzieniegdzie większe a gdzieniegdzie duże facey/, tak żeby siatka składała się z podobnej wielkości prostokątnych poligonów. Próbowałem plug-in'u Populate Terrain i generate topology z graphite tools i nic innego nie przychodzi mi do głowy. Czy ktoś ma jakieś pomysły?

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności