Napisano 29 Listopad 201113 l Mam problem otóz musze obłożyć bryłe kamieniami i mam pytanieczy jestmoze jakis modyfikatorlub darmowy plugin dzieki któremu te kamienie by sie ładnie ułożyły na bryle ? Najlepiej jakby można go było zaaplikowac tylko do danych face'ów.
Napisano 29 Listopad 201113 l http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/stone-placement-toolsedit. Jeszcze raz przeczytałem twój post ii to chyba nie o to ci chodziło.. Możesz próbować walczyć z jakimiś mapkami displace.. najłatwiej chyba będzie Edytowane 29 Listopad 201113 l przez porti
Napisano 29 Listopad 201113 l 1. Polecam darmowy skrypt Advanced Painter i jego funkcję Randomizer. 2. Z modyfikatorów wbudowanych w maxa możesz "obsiać" bryłę kamieniami za pomocą Scattera (Create ->Geometry - > Compound Objects - > Scatter). Na bryle zaznacz odpowiednie poligony na które chcesz rozsiać kamienie. 3. Particle Flow - sposób z cząsteczkami Zdecydowanie polecam pierwsze 2
Napisano 29 Listopad 201113 l Myślę że zwykły maxowy scatter spokojnie da radę. Znajdziesz w Compound Objects. RK EDIT: m-z mnie ubiegł ;)
Napisano 29 Listopad 201113 l Autor o dzięki : ) a da sie zrobić w skatterze żebym zrobił powiedzmy 15 kształtów kamieni i wszystkie by obsypały model ? i np nie były w niektórych miejscach takich jak miejsce styku modelu z ziemią ?
Napisano 29 Listopad 201113 l Autor jaras spróbowałem użyc tego programu i szczerze to robi on jakies takie dziwne kulki nie kamienie : ) Chyba zrobie pare modeli kamieni i recznie je naniose na model główny : )
Napisano 29 Listopad 201113 l uwierz mi że sprawdzi sie idealnie do tego zadania, wrzucasz mu 15 kamieni jako obiekty referencyjne, ustawiasz mu tryb scatter i malujesz tymi kamieniami po obiekcie
Napisano 29 Listopad 201113 l Autor jaras dzieki za dobre checi ale juz tak probowałem to wszystkie kamienie były w 1 miejscu i takie "kupki" dawałem poprostu co jakis czas.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto