Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam problem otóz musze obłożyć bryłe kamieniami i mam pytanieczy jestmoze jakis modyfikatorlub darmowy plugin dzieki któremu te kamienie by sie ładnie ułożyły na bryle ? Najlepiej jakby można go było zaaplikowac tylko do danych face'ów.

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1. Polecam darmowy skrypt Advanced Painter i jego funkcję Randomizer.

2. Z modyfikatorów wbudowanych w maxa możesz "obsiać" bryłę kamieniami za pomocą Scattera (Create ->Geometry - > Compound Objects - > Scatter). Na bryle zaznacz odpowiednie poligony na które chcesz rozsiać kamienie.

3. Particle Flow - sposób z cząsteczkami

 

Zdecydowanie polecam pierwsze 2

Napisano

Myślę że zwykły maxowy scatter spokojnie da radę. Znajdziesz w Compound Objects.

RK

 

EDIT:

m-z mnie ubiegł ;)

Napisano
  • Autor

o dzięki : ) a da sie zrobić w skatterze żebym zrobił powiedzmy 15 kształtów kamieni i wszystkie by obsypały model ? i np nie były w niektórych miejscach takich jak miejsce styku modelu z ziemią ?

Napisano
  • Autor

jaras spróbowałem użyc tego programu i szczerze to robi on jakies takie dziwne kulki nie kamienie : ) Chyba zrobie pare modeli kamieni i recznie je naniose na model główny : )

Napisano

uwierz mi że sprawdzi sie idealnie do tego zadania, wrzucasz mu 15 kamieni jako obiekty referencyjne, ustawiasz mu tryb scatter i malujesz tymi kamieniami po obiekcie

Napisano
  • Autor

jaras dzieki za dobre checi ale juz tak probowałem to wszystkie kamienie były w 1 miejscu i takie "kupki" dawałem poprostu co jakis czas.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności