Skocz do zawartości

3d's max przyleganie modeli do innych


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam problem otóz musze obłożyć bryłe kamieniami i mam pytanieczy jestmoze jakis modyfikatorlub darmowy plugin dzieki któremu te kamienie by sie ładnie ułożyły na bryle ? Najlepiej jakby można go było zaaplikowac tylko do danych face'ów.

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

1. Polecam darmowy skrypt Advanced Painter i jego funkcję Randomizer.

2. Z modyfikatorów wbudowanych w maxa możesz "obsiać" bryłę kamieniami za pomocą Scattera (Create ->Geometry - > Compound Objects - > Scatter). Na bryle zaznacz odpowiednie poligony na które chcesz rozsiać kamienie.

3. Particle Flow - sposób z cząsteczkami

 

Zdecydowanie polecam pierwsze 2

Napisano

o dzięki : ) a da sie zrobić w skatterze żebym zrobił powiedzmy 15 kształtów kamieni i wszystkie by obsypały model ? i np nie były w niektórych miejscach takich jak miejsce styku modelu z ziemią ?

Napisano

jaras spróbowałem użyc tego programu i szczerze to robi on jakies takie dziwne kulki nie kamienie : ) Chyba zrobie pare modeli kamieni i recznie je naniose na model główny : )

Napisano

uwierz mi że sprawdzi sie idealnie do tego zadania, wrzucasz mu 15 kamieni jako obiekty referencyjne, ustawiasz mu tryb scatter i malujesz tymi kamieniami po obiekcie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności