Solo Napisano 1 Grudzień 2011 Share Napisano 1 Grudzień 2011 Witam, Na podstawie tutoriala tworzę broń low-poly. Gość robi w Maya, ja pracuję w 3dsmax. Stwierdziłem na początku, że przecież da radę używać podobnych narzędzi itd. No i zonk. Otóż gość używa w Mayce narzędzia Transfer Maps, żeby na podstawie modelu high poly stworzyć normal mapę do low poly. No i tu utknąłem w maxie, bo nigdzie za cholerę nie mogę znaleźć podobnej funkcji. Jedynie Render to texture, ale przeszukuje tam różne opcje i nie mogę wykminić żadnego rozwiązania. Czy byłby ktoś na tyle miły i pomógł mi jakoś? :) Pozdrawiam, Solo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Idlero Napisano 1 Grudzień 2011 Share Napisano 1 Grudzień 2011 Użyj xNormala zostaw maxa w spokoju :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 1 Grudzień 2011 Share Napisano 1 Grudzień 2011 W helpie pod F1 masz opisane w dziale render to texture.Poszukaj "Creating and Using Normal Bump Maps". Albo tu np. http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3d-studio-max/how-to-bake-a-flawless-normal-map-in-3ds-max/ Akurat do maxa łatwo znależć materiały.Google nie boli;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Solo Napisano 1 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 1 Grudzień 2011 Dzięki Panowie! :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się