Napisano 1 Grudzień 201113 l Witam, Na podstawie tutoriala tworzę broń low-poly. Gość robi w Maya, ja pracuję w 3dsmax. Stwierdziłem na początku, że przecież da radę używać podobnych narzędzi itd. No i zonk. Otóż gość używa w Mayce narzędzia Transfer Maps, żeby na podstawie modelu high poly stworzyć normal mapę do low poly. No i tu utknąłem w maxie, bo nigdzie za cholerę nie mogę znaleźć podobnej funkcji. Jedynie Render to texture, ale przeszukuje tam różne opcje i nie mogę wykminić żadnego rozwiązania. Czy byłby ktoś na tyle miły i pomógł mi jakoś? :) Pozdrawiam, Solo
Napisano 1 Grudzień 201113 l W helpie pod F1 masz opisane w dziale render to texture.Poszukaj "Creating and Using Normal Bump Maps". Albo tu np. http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3d-studio-max/how-to-bake-a-flawless-normal-map-in-3ds-max/ Akurat do maxa łatwo znależć materiały.Google nie boli;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto