yasamaru Posted December 4, 2011 Share Posted December 4, 2011 Witam mam taki problem ze nie mam pojecia jak zrobic by swiatlo neonu nadane na obiekt odbijalo sie razem z tym obiektem;/ juz kilka godz kombinuje i nic:/ Dlaczego nie widac neonu w odbiciu? Prosze o pomoc:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miłosz3ds Posted December 4, 2011 Share Posted December 4, 2011 Cześć. A światełko neonu jak dodajesz? Jeżeli w Video Post to nie będzie odbicia, bo to postprodukcja:) Więc inaczej kombinuj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
yasamaru Posted December 4, 2011 Author Share Posted December 4, 2011 Neon robie w effects/lens effect / glow i przypisuje ID i oczywiscie Max 3D 2010:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miłosz3ds Posted December 4, 2011 Share Posted December 4, 2011 Nie odbije Ci się to "automatycznie" niestety. Musisz kombinować inaczej. Jeżeli to statyczny obrazek, to kombinuj w PS ( w sumie dość prosto) jeśli do animki - coś w stylu After Effects pozostaje. Zobacz sobie to. Zrób w takim stylu górę, potem kopiuj, odbij, trochę kolorkiem się pobaw i gotowe :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
yasamaru Posted December 4, 2011 Author Share Posted December 4, 2011 A nie da sie ogolnie w maxie takiego czegos zrobic? wiem ze latwiej w PS ale w maxie moglbym renderowac pod roznymi katami co by bardzo mi pomoglo:( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miłosz3ds Posted December 4, 2011 Share Posted December 4, 2011 Zależy w czym renderujesz. Jak V-ray to masz bardzo miły Light Material, jak Mental - zerknij tutaj: http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/max/glowingmaterial/index.html W scanline - zobacz tutaj: http://www.evermotion.org/tutorials/show/7885/creating-neon-lights-with-scanline . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts