Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, od razu zaznaczę, że nigdy nie robiłem żadnych modeli 3D ani plug-inów pod gry. Jednak chciał bym spróbować, chociaż nie mam zbyt dużej wiedzy na ten temat.

Jednak dużo czasu "spędzam" z komputerem, na przykład przy grafice 2D, instalowaniu różnych modów, więc myślę, że szybciej zrozumiem co i jak.

Prosił bym na początek, jeśli ktoś się orientuje, jakie narzędzia są potrzebne do stworzenia własnej mapki do gry (Richard Burns Rally). Widziałem poradniki jak tworzyć mapy do tej gry: jest to program Bobs Track Builder- przeznaczony specjalnie do gry RBR, rFactor i kilku innych, więc myślę, że to będzie najlepszy program dla tej gry... Jednak poradniki są tylko w języku angielskim a to dla mnie spora przeszkoda...

- przykładowy poradnik (ang.)

Wiem, że często na tworzeniu mapy się nie kończy, bo trzeba dobrze zapisać, zkonwertować pliki itd...

Jeśli więc ktoś się bawił w tworzenie map, chociaż do innej podobnej gry, proszę napisać głównie: ile programów będzie mi do tego potrzebnych i czy ciężko nadać te wszystkie "parametry" przy zapisywaniu mapy, aby wszystko się trzymało kupy ;p

Ewentualnie jakieś wskazówki.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

skoro angielski to dla ciebie wielki problem to polecam książke 3d's max ćwiczenia praktyczne. Z niej nauczysz sie duzo podstaw :) pewnie później będziesz musiał to oteksturować to jakis poradnik na temat uv unvrap, nie wiem czy znajdziesz jakis po polsku.

A jeżeli chodzi o wideo poradniki to zawsze mozesz robic je krok po kroku nawet jak nie rozumiesz co ten koleś mówi na pewno sie nie nauczysz wszystkiego co jest w poradniku ale lepsze to niż nic.

Napisano

E.hhh.. a do czego 3Ds max

Dziwne to dodawanie odpowiedzi...

3Ds max, jeśli chcę dodawać nowe elementy do gry ? Inne niż standardowe ?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności