gregory Napisano 17 Grudzień 2011 Napisano 17 Grudzień 2011 (edytowane) hejka, mam pewnie banalny kłopot z teksturą, jak zrobić by słoje się prawidłowo schodziły jak w prawdziwej desce???[ATTACH=CONFIG]83523[/ATTACH] Edytowane 17 Grudzień 2011 przez gregory
cucsoniuss Napisano 17 Grudzień 2011 Napisano 17 Grudzień 2011 musisz mieć chyba teksture przeciętej deski :)
gregory Napisano 19 Grudzień 2011 Autor Napisano 19 Grudzień 2011 chyba nie mam innego wyjścia, ale dopasowanie jej do istniejących słojów bedzie kłopotlitwe.
Gość Chrupek3D Napisano 19 Grudzień 2011 Napisano 19 Grudzień 2011 może użyj programu do malowania tekstur po obiekcie np. 3dCoat, Body Paint, Mari...
kozioo Napisano 19 Grudzień 2011 Napisano 19 Grudzień 2011 Jeśli priorytetem jest "ciągłość" usłojenia, to możesz się zainteresować proceduralną teksturą. Max ma wbudowaną mapę "wood", tu jest chyba nieco lepsza opcja: http://www.ylilammi.com/BerconMaps.shtml
gregory Napisano 4 Styczeń 2012 Autor Napisano 4 Styczeń 2012 kozioo - problem w tym że mam swoją teksturę drewna którą chce użyć, zostawiłem starą metodę mapowania nie jest idealnie, ale wystarczy, musiałem tylko odpowiednio ustawić gizmo na teksturze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się