mercedesslr Napisano 18 Grudzień 2011 Napisano 18 Grudzień 2011 (edytowane) Pracuję właśnie nad projektem wnętrza domu jednorodzinnego ~380m2. Jestem mniej więcej w połowie prac wiec umieszczam to co do tej pory udało mi się zrobić.. są tutaj ostateczne wersje oraz niektóre pomieszczenia które poszły do poprawki.. :). Wg życzeń klienta- klasyczne wnętrze z nowoczesnymi akcentamiSoft: 3dsMax2012 MentalRay + PS CS5Czekam na wasze wszelkie słowa krytyki :)Salon z antresolą (bez projektu kuchni)antresolakuchniastrefa wejściowa (wersja 1)strefa wejściowa (wersja 2)górny korytarz + klatka schodowaczęść gościnna 2 sypialnie+łazienka Edytowane 18 Grudzień 2011 przez mercedesslr
biszkopte Napisano 21 Grudzień 2011 Napisano 21 Grudzień 2011 cześć wizki świetne nie ma co, pomimo że to nie mój klimat :) ale fest-pro. Jedynie te rozmycia nieszczególne, wyszło jak miniaturka...trochę sztucznie. gratulacje:)
dwaarf Napisano 21 Grudzień 2011 Napisano 21 Grudzień 2011 Pierwsze wizki bardzo fajne, a potem pojawiła się kuchnia... A kadr strefy wejściowej masz chyba krzywy. Ale generalie bardzo przyjemne w odbiorze :)
gnacik Napisano 21 Grudzień 2011 Napisano 21 Grudzień 2011 W wielu miejscach tekstury wołają o pomstę do nieba, a tej ścianie z cegieł z pewnością przydałby się wyższy bump.. o ile w ogóle tam jest, bo możliwe, że jestem ślepy i nie dowidzę. W 3-cim od góry w sumie nie wiem co bardziej jest przyczyną, DOF czy ustawienia kamery, ale wygląda to jakby domek miniaturowy domek dla lalek, krzesło tez się dziwnie rozjechało. W sumie jeżeli chodzi o zachowanie niektórych proporcji to nie leży mi to w większości renderów, ale możliwe, że jest to wina ustawień kamery. No przynajmniej ja nie lubię takich zbyt szerokokątnych kadrów. Na przedostatnim roślina po prawej jest nienaturalnie oświetlona. no chyba, że tam jest przeszkolny dach i światło daje słońce, bo to niemożliwe, że zwykła lampa tak oświetla.
artur03 Napisano 21 Grudzień 2011 Napisano 21 Grudzień 2011 Jak na połowę pracy to jest całkiem ok. Fakt, w niektórych widokach proporcje są jakieś dziwne. DOF w 3 renderze za mocny. Dziwnie też wygląda efekt świecenia pyłków kurzu na ostatnich renderach, wygląda to bardziej jak śnieg wpadający przez okno. Wydaje mi się, że jak na połowę pracy to bardziej powinieneś skupić się na lepszych ustawieniach samej sceny niż na postprodukcji. Podobają mi się za to niektóre kadry, np. czarno-biała strefa wejściowa i ostatni widok klatki schodowej.
polka dot Napisano 21 Grudzień 2011 Napisano 21 Grudzień 2011 kawał roboty. graty za ogarnięcie tego, jest klimat. całość to jedna scena, czy jakoś to podzieliłeś?
mercedesslr Napisano 22 Grudzień 2011 Autor Napisano 22 Grudzień 2011 Dzięki za komentarze! gnacik: Co do materiału cegły jest ona sztucznie poprawiana w PSie za każdym razem.Dostałem zdjęcia elewacji na której jest cegła i we wnętrzu ma być dokładnie taka sama.. Niestety nie udało mi się zrobić takiego materiału żeby mnie przekonał 100% wiec szybciej już wychodzi ręczne oprawienie materiału podobnego. polka dot: podzieliłem to sobie na 2 sceny. Pierwsza to salon, kuchnia, antresola, klatka- czyli wszystko to co jest bezpośrednio połączone. Druga to sypialnie i łazienka. Zawsze mam problem z porządnym kadrowaniem, a że czas nagli robie te 15mm i ustawiam kamery po dwóch stronach pokoju ;(.. macie może jakieś rady? albo znacie jakieś artykuły co do kadrowania ujęć wnętrz tak aby byly ciekawe i pokazywały jak najwięcej?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się