Napisano 21 Grudzień 201113 l Od pewnego czasu trapi mnie dość prosty problem: Zastanawiam się jak zanimować ubranie dla postaci, które nie korzysta z wtyczki garment maker/cloth, a zamiast tego jest po prostu zwyczajnym modelem. Wiem że powinno dać się to przyzwoicie zrobić i pewnie jest do tego nawet jakieś wbudowane narzędzie w maxie (mam 2012), ale nie mogę w necie znaleźć żadnego tutoriala ani w pomocy maxa też niczego nie znalazłem. Robienie riga dla tkaniny powiązanego z rigiem postaci to raczej zwariowany pomysł i pewnie by nie działał, a chcę zrobić to tak, żeby można było dawać różne ubrania i je zdejmować, przy czym to wszystko powinno ładnie działać. Jest na to jakiś w miarę prosty sposób bez korzystania z zewnętrznych pluginów? Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
Napisano 21 Grudzień 201113 l Jest taki patent jak modyfikator skin morph, ale tą metodą się zarżniesz.
Napisano 21 Grudzień 201113 l Ale w czym problem,cloth działa na każdym meshu,nie tylko z garment makera....
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto