Aethersis Napisano 21 Grudzień 2011 Napisano 21 Grudzień 2011 Od pewnego czasu trapi mnie dość prosty problem: Zastanawiam się jak zanimować ubranie dla postaci, które nie korzysta z wtyczki garment maker/cloth, a zamiast tego jest po prostu zwyczajnym modelem. Wiem że powinno dać się to przyzwoicie zrobić i pewnie jest do tego nawet jakieś wbudowane narzędzie w maxie (mam 2012), ale nie mogę w necie znaleźć żadnego tutoriala ani w pomocy maxa też niczego nie znalazłem. Robienie riga dla tkaniny powiązanego z rigiem postaci to raczej zwariowany pomysł i pewnie by nie działał, a chcę zrobić to tak, żeby można było dawać różne ubrania i je zdejmować, przy czym to wszystko powinno ładnie działać. Jest na to jakiś w miarę prosty sposób bez korzystania z zewnętrznych pluginów? Będę wdzięczny za wszelką pomoc.
Shogun 3D Napisano 21 Grudzień 2011 Napisano 21 Grudzień 2011 Jest taki patent jak modyfikator skin morph, ale tą metodą się zarżniesz.
mafida Napisano 21 Grudzień 2011 Napisano 21 Grudzień 2011 Ale w czym problem,cloth działa na każdym meshu,nie tylko z garment makera....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się