polka dot Napisano 21 Grudzień 2011 Napisano 21 Grudzień 2011 cześć. czy maxowy unwrap potrafi przeskalować wszystkie UVki by odpowiadały proporcjom z modelu? do tej pory radziłem sobie używając Relax (by Face angles) ale to sprawdza się przy prostych siatkach. Pack UVs nie ma gdzieś dodatkowej opcji by zachować proporcje? w 2012 zdaje się że już tak, a jak poradzić sobie w 2010?
mafida Napisano 21 Grudzień 2011 Napisano 21 Grudzień 2011 http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/textools-toolbox-for-the-texture-artist Instalujesz,uruchamiasz,klikasz w dolny guzik normalize i gotowe:) 1
polka dot Napisano 21 Grudzień 2011 Autor Napisano 21 Grudzień 2011 dzięki wielkie mafida. to będzie mój pierwszy raz z pluginami (google podrzuciło ten sam soft ale wolałem się upewnić) 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się