Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Zaczynam dłubać przy Citroenie C1. Jest to mój projekt na studiach także liczę na to będzie to dla mnie odpowiednia motywacja do skończenia :). Jest to właściwie mój pierwszy samochód także pewnie wystąpi sporo błędów i problemów :-).Póki co nie za wiele:logo.png0_06.png

Edytowane przez makbol
  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

@pecet, wiem nie skończyłem jeszcze tego elementu. Staram się prostować.

@Freedom Fighter, to jest projekt na grafikę komputerową. Sam sobie wybrałem temat. Jestem na politechnice na informatyce.

Napisano

@JakóbM, Dzięki sprawdzę.

 

Tymczasem mały update. Wiem na pewno że trochę nie równo jest pod światłem. Pewnie trzeba będzie tam jakoś zmodyfikować siatkę :). 0_13.png

 

Siatka nie jest za gęsta?

Napisano

Mały update. Czeka mnie jeszcze sporo pracy.

 

0_2b.png

0_2c.png

0_2d.png

0_2a.png

 

Zastanawiam się jak prawidłowo wyciszyć przednie nadkole. Rozkładać krawędzie (tak jak jest teraz) czy potraktować trójkątem?

Napisano

Zrobiłem od nowa.

 

0_21_1.png

0_21_2.png

 

Baza chyba prawie skończona. Zastanawiam się co teraz robić? W sensie w jakiej kolejności najlepiej.

Byłbym wdzięczny za komentarze.

Napisano

makbol. Nie kojarzysz metody całkiem ostatnimi czasy rozpowszechnionej na forum? Modelowania mid-poly. Robisz bazę (bryłę) oddającą jedynie kształt, bez żadnego zbędnego detalu, zagęszczasz i dopiero potem cokolwiek wycinasz.

Napisano (edytowane)

Dzięki pecet za siatkę.

 

Zastanawiam się jak to jest z taką siatką. Masz wprawę w przesuwaniu pikseli czy taka równa a jednocześnie gęsta siatka powstaje z prostej po dodaniu edge loopów?

 

Ok popracuję jeszcze nad siatką. Co do tylnego nadkola to być może siatka nie jest najlepsza jednak kształt wydaje mi się jest zachowany. Wzorowałem się na tym, tym i tym zdjęciu.

Nie napisałem że jest to wersja trzydrzwiowa a różnią się one detalami takimi jak właśnie to nadkole.

Edytowane przez makbol
Napisano

Faktycznie, wersja 5 i 3-drzwiowa mają inne nadkola.

Nad siatką, na pewno trzeba umieć panować, ale nie trzeba pojedynczych wertexów przesuwać, można sobie pomagać modyfikatorami, np. za pomocą FFD da się gładko wygiąć powierzchnie z dużej ilości poly.

Aha, siatka na szarym modelu jest robiona głównie poly po poly, ale ta na żółtym to już skonwertowana po 1xms i na niej wycianane i dorabiane to czego nie ma na pierwszej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności