Napisano 22 Grudzień 201113 l Zaczynam dłubać przy Citroenie C1. Jest to mój projekt na studiach także liczę na to będzie to dla mnie odpowiednia motywacja do skończenia :). Jest to właściwie mój pierwszy samochód także pewnie wystąpi sporo błędów i problemów :-).Póki co nie za wiele: Edytowane 27 Grudzień 201113 l przez makbol
Napisano 23 Grudzień 201113 l Freedom Fighter - u mnie trzeba było wymodelować własną twarz w blenderze ;)
Napisano 23 Grudzień 201113 l Autor @pecet, wiem nie skończyłem jeszcze tego elementu. Staram się prostować. @Freedom Fighter, to jest projekt na grafikę komputerową. Sam sobie wybrałem temat. Jestem na politechnice na informatyce.
Napisano 24 Grudzień 201113 l Cześć. Nie wiem czy przerabiałeś ten tutek kolegi z forum. http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=76184
Napisano 25 Grudzień 201113 l Autor @JakóbM, Dzięki sprawdzę. Tymczasem mały update. Wiem na pewno że trochę nie równo jest pod światłem. Pewnie trzeba będzie tam jakoś zmodyfikować siatkę :). Siatka nie jest za gęsta?
Napisano 27 Grudzień 201113 l Autor Ufff skończyłem kołpak. Zacząłem robić go dla rozrywki od karoserii a okazało się że będzie przy nim nieco więcej pracy :).
Napisano 30 Grudzień 201113 l Autor Mały update. Czeka mnie jeszcze sporo pracy. Zastanawiam się jak prawidłowo wyciszyć przednie nadkole. Rozkładać krawędzie (tak jak jest teraz) czy potraktować trójkątem?
Napisano 2 Styczeń 201213 l Autor Zrobiłem od nowa. Baza chyba prawie skończona. Zastanawiam się co teraz robić? W sensie w jakiej kolejności najlepiej. Byłbym wdzięczny za komentarze.
Napisano 3 Styczeń 201213 l siata raczej mizernie rozłożona, chociaż ja się tam na autach bardzo nie znam.
Napisano 3 Styczeń 201213 l Też tak uważam, niestety słaba to baza. Później podeślę Ci siatki puga 107, który jest podobny, może będą pomocne.
Napisano 3 Styczeń 201213 l makbol. Nie kojarzysz metody całkiem ostatnimi czasy rozpowszechnionej na forum? Modelowania mid-poly. Robisz bazę (bryłę) oddającą jedynie kształt, bez żadnego zbędnego detalu, zagęszczasz i dopiero potem cokolwiek wycinasz.
Napisano 3 Styczeń 201213 l Nieregularna, krzywa, nie definuje kształtów takich jak powinny być (np. tylne nadkole, blachy między przednią lampą a słupkiem).. Jak obiecałem, siatka puga, którego kiedyś robiłem (bardzo podobne auto) http://pecet3d.8p.pl/tmp/p107.jpg , mam nadzieję że będzie to pomocne.
Napisano 3 Styczeń 201213 l Autor Dzięki pecet za siatkę. Zastanawiam się jak to jest z taką siatką. Masz wprawę w przesuwaniu pikseli czy taka równa a jednocześnie gęsta siatka powstaje z prostej po dodaniu edge loopów? Ok popracuję jeszcze nad siatką. Co do tylnego nadkola to być może siatka nie jest najlepsza jednak kształt wydaje mi się jest zachowany. Wzorowałem się na tym, tym i tym zdjęciu. Nie napisałem że jest to wersja trzydrzwiowa a różnią się one detalami takimi jak właśnie to nadkole. Edytowane 3 Styczeń 201213 l przez makbol
Napisano 3 Styczeń 201213 l Faktycznie, wersja 5 i 3-drzwiowa mają inne nadkola. Nad siatką, na pewno trzeba umieć panować, ale nie trzeba pojedynczych wertexów przesuwać, można sobie pomagać modyfikatorami, np. za pomocą FFD da się gładko wygiąć powierzchnie z dużej ilości poly. Aha, siatka na szarym modelu jest robiona głównie poly po poly, ale ta na żółtym to już skonwertowana po 1xms i na niej wycianane i dorabiane to czego nie ma na pierwszej.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto