Jump to content

Dodge Charger 2006


slawur

Recommended Posts

Witam,

Jak iż jest to moja pierwsza praca na tym forum jak i pierwszy post zarazem, proszę o wyrozumiałość.

Jest to jeden z pierwszych samochodów jakie zrobiłem (pierwszy którego nie wstydzę się w ogóle pokazać ;D).

Wiem, że jest w nim trochę do poprawy, kilka rzeczy już sam się dopatrzyłem. Proszę o bardziej fachową pomoc i porady, żeby w przyszłości nie popełnić tych samych błędów.

 

Soft:

Max 2010,

V-ray 2.0..

 

Przód:

przodsxggu.jpg

 

 

 

 

Tył:

tylve.jpg

 

 

Uploaded with ImageShack.us

Edited by slawur
Link to comment
Share on other sites

Duzo niezgodnosci z oryginalem, a to jest co decyduje ze twoj render bedzie finalnie wygladal fotorealistycznie. Propoprcje leza, za waski, za male wycieraczki, kola od stara i wiele innych, ale na pewno sam widzisz te rzeczy. Ode jako rade moge ci udzielic, patrz czesto na fotki i porownuj ze swoim modelem, bo blueprinthy czesto sie nie zgadzaja, dbaj o detal bo to stanowi o wrazeniu realnosci twojego modelu. Ja wiem jak sie dopiero zaczyna to sie chce ukonczyc jak najszybciej i zobaczyc swoj model na renderze, ale niestety czesto przez to duzo sie traci. TAk poza tym to calkiem niezle i witam na forum. Powodzenia przy nastepnych modelach

Link to comment
Share on other sites

#Pawelkos

Właśnie przy tym modelu głównie posługiwałem się blueprintami i to jest główny błąd, wielu błędów sam się dopatrzyłęm ale to dopiero początki nauki więc mam nadzieje, że wkrótce będzie lepiej.

 

#Freedom Fighter

Co do tych słupków i podsufitki to nawet nie zwróciłem uwagi, ale faktycznie zostawia wiele do życzenia. Ten bok nie jest pofalowany, to odbicia sprawiają takie wrażenie.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy