Veination Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 Hej, może ktoś poradzić, jaką metodą rozłożyć elementy przedstawione poniżej?: 1. W okienku UVW w czerwonej obwódce: Po prawej wysepki rozłożone automatycznie (Mapping->Flatten (70 stopni)) , po lewej posklejane przeze mnie na tyle ile się dało. W oknie 3d zaznaczyłem o które elementy chodzi - są to zwykłe cylindry z kilkoma segmentami - wygięte w edit poly. 2. Zbliżenie na cylinderki + zaznaczone wysepki powstałe przez flatten. Wątpię, by to była dobra metoda rozkładania cylindrycznych kształtów (na poprzednim screenie widać te "banany" :) posklejane przeze mnie) - więc jak najlepiej takie coś rozłożyć do uvmapy? Powiedzmy, że seam szedłby na dole każdego z cylindrów - ale technicznie nie wiem, jak to zrobić. Widziałem też swego czasu plugin Unwrella, może on by lepiej to wstępnie rozłożył? Jak widać robię a maksie, ale jeśli lepiej to robić gdzie indziej, to ok. Będę wdzięczny za jakieś rady. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruneq Posted December 26, 2011 Share Posted December 26, 2011 poczytaj o pelt mappingu, chyba sa nawet tutki na youtube jakies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veination Posted December 26, 2011 Author Share Posted December 26, 2011 Dzięki, pelt mapping sobie dał z tym radę ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now