Veination Posted December 26, 2011 Posted December 26, 2011 Hej, może ktoś poradzić, jaką metodą rozłożyć elementy przedstawione poniżej?: 1. W okienku UVW w czerwonej obwódce: Po prawej wysepki rozłożone automatycznie (Mapping->Flatten (70 stopni)) , po lewej posklejane przeze mnie na tyle ile się dało. W oknie 3d zaznaczyłem o które elementy chodzi - są to zwykłe cylindry z kilkoma segmentami - wygięte w edit poly. 2. Zbliżenie na cylinderki + zaznaczone wysepki powstałe przez flatten. Wątpię, by to była dobra metoda rozkładania cylindrycznych kształtów (na poprzednim screenie widać te "banany" :) posklejane przeze mnie) - więc jak najlepiej takie coś rozłożyć do uvmapy? Powiedzmy, że seam szedłby na dole każdego z cylindrów - ale technicznie nie wiem, jak to zrobić. Widziałem też swego czasu plugin Unwrella, może on by lepiej to wstępnie rozłożył? Jak widać robię a maksie, ale jeśli lepiej to robić gdzie indziej, to ok. Będę wdzięczny za jakieś rady.
Bruneq Posted December 26, 2011 Posted December 26, 2011 poczytaj o pelt mappingu, chyba sa nawet tutki na youtube jakies.
Veination Posted December 26, 2011 Author Posted December 26, 2011 Dzięki, pelt mapping sobie dał z tym radę ;)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now