Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej, może ktoś poradzić, jaką metodą rozłożyć elementy przedstawione poniżej?:

 

1. W okienku UVW w czerwonej obwódce: Po prawej wysepki rozłożone automatycznie (Mapping->Flatten (70 stopni)) , po lewej posklejane przeze mnie na tyle ile się dało. W oknie 3d zaznaczyłem o które elementy chodzi - są to zwykłe cylindry z kilkoma segmentami - wygięte w edit poly.

unwr1.jpg

 

2. Zbliżenie na cylinderki + zaznaczone wysepki powstałe przez flatten. Wątpię, by to była dobra metoda rozkładania cylindrycznych kształtów (na poprzednim screenie widać te "banany" :) posklejane przeze mnie) - więc jak najlepiej takie coś rozłożyć do uvmapy? Powiedzmy, że seam szedłby na dole każdego z cylindrów - ale technicznie nie wiem, jak to zrobić. Widziałem też swego czasu plugin Unwrella, może on by lepiej to wstępnie rozłożył?

unwr2.jpg

 

Jak widać robię a maksie, ale jeśli lepiej to robić gdzie indziej, to ok. Będę wdzięczny za jakieś rady.

  • Replies 2
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy