Napisano 31 Grudzień 201113 l Witam mam zrobiony teren z różnych brył w Poly i chciał bym wyrenderować heightmape. Ma ktoś może jakiś pomysł jak to zrobić ? z góry dzięki za rady.
Napisano 31 Grudzień 201113 l Nie, to nie tędy droga. Ustaw kamerę z góry w trybie ortograficznym. Ustaw jej wysokość tuż nad najwyższym elementem terenu, zaś target na poziomie najniższej doliny. Następnie zrób render kanału z-depth. Voila. :)
Napisano 31 Grudzień 201113 l Możesz też nałożyć na obiekt gradient z mapowaniem planar z boku, potem nałożyć drugie mapowanie planarne od góry i przepalić na nie gradient do tekstury.
Napisano 2 Styczeń 201213 l Autor Dzięki za odpowiedź. W sumie po wielu próbach "Rednder To Texture" wyszedł w miarę jest tylko mały problem, jak zwiększam kontrast mapy to pojawiają się tarasy :/. Trochę dziwnie to wygląda jak się z tego teren wygeneruje Displacementem. Jak będzie czas to spróbuję waszych propozycji. Dzięki za pomoc ;) i miłego Maxowania :)
Napisano 3 Styczeń 201213 l Dlatego zamiast render to texture należy skorzystać z Z-Depth. Tarasy powinna wyeliminować mapa png z 48 bitową głębią kolorów albo jakiś dobry TIFF. JPEG zdecydowanie tutaj powinien odpadać
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto