Napisano 12 Lipiec 200420 l Witam, mam pewien problem, bo jak wiadomo każdy Bounding Box zawsze ma ściany skierowane równolegle/prostopadle do World Axis, natomiast w przypadku foteli wygląda to zupełnie inaczej, co przeszkadza mi w poprawnym wyeksportowaniu modelu do formatu .3ds :( byłbym bardzo wdzięczny, gdyby ktoś mógł mi pomóc z poprawnym ustawieniem tych Bounding Boxów :) pozdrawiam
Napisano 12 Lipiec 200420 l Autor już rozwiązałem problem :D gdyby ktoś miał coś podobnego, to wystarczy stworzyć jakiegoś boxa, dodać (Attach) do niego takie zrąbane elementy ;P po czym je zdetachować :) pozdrawiam P.S. heh, zakładam wątek z pytaniem i sam sobie na nie odpowiadam :D
Napisano 12 Lipiec 200420 l Ooo !! Dzienx Loozack !! Miałem taki sam problem...teraz wiem jak go naprawić ;) Pozdr
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto