Loozack Napisano 12 Lipiec 2004 Napisano 12 Lipiec 2004 Witam, mam pewien problem, bo jak wiadomo każdy Bounding Box zawsze ma ściany skierowane równolegle/prostopadle do World Axis, natomiast w przypadku foteli wygląda to zupełnie inaczej, co przeszkadza mi w poprawnym wyeksportowaniu modelu do formatu .3ds :( byłbym bardzo wdzięczny, gdyby ktoś mógł mi pomóc z poprawnym ustawieniem tych Bounding Boxów :) pozdrawiam
Loozack Napisano 12 Lipiec 2004 Autor Napisano 12 Lipiec 2004 już rozwiązałem problem :D gdyby ktoś miał coś podobnego, to wystarczy stworzyć jakiegoś boxa, dodać (Attach) do niego takie zrąbane elementy ;P po czym je zdetachować :) pozdrawiam P.S. heh, zakładam wątek z pytaniem i sam sobie na nie odpowiadam :D
Falcrum Napisano 12 Lipiec 2004 Napisano 12 Lipiec 2004 Ooo !! Dzienx Loozack !! Miałem taki sam problem...teraz wiem jak go naprawić ;) Pozdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się