bajtek Napisano 7 Styczeń 2012 Share Napisano 7 Styczeń 2012 Siemka. Stworzyłem sobie jakiegoś robota z budowy podobnego do człowieka. Chciałbym go zanimować. Jednak nie wiem jak modyfikować Biped (jeśli się da). Bo tworzę Biped ale ma on np. za długie nogi itp. Gdy wchodzę w panel Modify to nic tam nie ma, a skalowaniem nie da się też go zmodyfikować więc nie wiem jak zmienić te rzeczy. I jak np. dodawać do niego nowe kości? Bo widzę że ma on tylko po jednym palcu :D Czy może lepiej użyć kości? Jeśli ktoś ma jakiś dobry tutorial o biped i bones to prosiłbym o jakiś link :) A jak się używa biped albo bones to trzeba z tego robota zrobić jeden obiekt czy mogą być w kilku? Bo nie chciałbym żeby np. Te łokcie/kolana się zniekształciły. Chcę tylko żeby wszystko się obracało ale nie zmieniało siatki, a tak za każdym razem obracać ręcznie to pracochłonne troszkę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
floo Napisano 7 Styczeń 2012 Share Napisano 7 Styczeń 2012 łap tutka: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aethersis Napisano 7 Styczeń 2012 Share Napisano 7 Styczeń 2012 Najprościej mówiąc: wchodzisz w zakładkę motion, ustawiasz tam figure mode i wtedy daje się wszystko skalować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bajtek Napisano 8 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 8 Styczeń 2012 Dzięki. Mam nadzieję że sobie już poradzę, bo to już wkurzało troszkę :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się