Jump to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Posted

Siemka. Stworzyłem sobie jakiegoś robota z budowy podobnego do człowieka. Chciałbym go zanimować. Jednak nie wiem jak modyfikować Biped (jeśli się da). Bo tworzę Biped ale ma on np. za długie nogi itp. Gdy wchodzę w panel Modify to nic tam nie ma, a skalowaniem nie da się też go zmodyfikować więc nie wiem jak zmienić te rzeczy. I jak np. dodawać do niego nowe kości? Bo widzę że ma on tylko po jednym palcu :D

Czy może lepiej użyć kości? Jeśli ktoś ma jakiś dobry tutorial o biped i bones to prosiłbym o jakiś link :)

A jak się używa biped albo bones to trzeba z tego robota zrobić jeden obiekt czy mogą być w kilku? Bo nie chciałbym żeby np. Te łokcie/kolana się zniekształciły. Chcę tylko żeby wszystko się obracało ale nie zmieniało siatki, a tak za każdym razem obracać ręcznie to pracochłonne troszkę :)

robotc.th.jpg

  • Replies 3
  • Views 775
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Najprościej mówiąc: wchodzisz w zakładkę motion, ustawiasz tam figure mode i wtedy daje się wszystko skalować.

  • Author

Dzięki. Mam nadzieję że sobie już poradzę, bo to już wkurzało troszkę :)

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.