Napisano 7 Styczeń 201213 l Siemka. Stworzyłem sobie jakiegoś robota z budowy podobnego do człowieka. Chciałbym go zanimować. Jednak nie wiem jak modyfikować Biped (jeśli się da). Bo tworzę Biped ale ma on np. za długie nogi itp. Gdy wchodzę w panel Modify to nic tam nie ma, a skalowaniem nie da się też go zmodyfikować więc nie wiem jak zmienić te rzeczy. I jak np. dodawać do niego nowe kości? Bo widzę że ma on tylko po jednym palcu :D Czy może lepiej użyć kości? Jeśli ktoś ma jakiś dobry tutorial o biped i bones to prosiłbym o jakiś link :) A jak się używa biped albo bones to trzeba z tego robota zrobić jeden obiekt czy mogą być w kilku? Bo nie chciałbym żeby np. Te łokcie/kolana się zniekształciły. Chcę tylko żeby wszystko się obracało ale nie zmieniało siatki, a tak za każdym razem obracać ręcznie to pracochłonne troszkę :)
Napisano 7 Styczeń 201213 l Najprościej mówiąc: wchodzisz w zakładkę motion, ustawiasz tam figure mode i wtedy daje się wszystko skalować.
Napisano 8 Styczeń 201213 l Autor Dzięki. Mam nadzieję że sobie już poradzę, bo to już wkurzało troszkę :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto