BigBird Napisano 9 Styczeń 2012 Napisano 9 Styczeń 2012 Witam wszystkich, mam ostatnio taki problem :( nie przyłożyłem się zbytnio do topologi siatki przez co zrobił się nie mały bałagan w poligonach. Wyszło tak że głowa ma za dużo poligonów przez co po nadaniu jakiegoś wygładzenia pojawiają się niechciane zagięcia (np na tyle czaszki jak zwykle się dzieje jak poligony są zbyt blisko siebie) I z tond moje pytanie czy jest jakiś sposób aby temu zaradzić czy będę musiał przebudować siatkę ? A tego bym raczej nie chciał robić ( chyba że w ostateczności ) Będę wdzięczny za jakieś pomysły :)
proquest Napisano 15 Styczeń 2012 Napisano 15 Styczeń 2012 jakby ktoś zobaczył tę siatkę, to można by było coś napisać.
mafida Napisano 15 Styczeń 2012 Napisano 15 Styczeń 2012 Idealny skrypt do takich zadań : http://www.scriptspot.com/3ds-max/plugins/toporelax Niestety płatny.
KoMic Napisano 16 Styczeń 2012 Napisano 16 Styczeń 2012 hmmm no nie wiem czy chodzi dokladnie o to, ja zrozumialem ze bardziej moze chodzilo o cos takiego http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/max-retopo btw, link do skryptu jaki podal mafida, jest niby w maxach zaimplementowany, pewnie bardziej ubogi, ale zwykly relax tez moglby dac rade.
mafida Napisano 16 Styczeń 2012 Napisano 16 Styczeń 2012 Czy ja wiem,pisał że nie chce przebudowywać siatki a retopo też ma w maxie i to chyba nawet lepsze;). Toporelax ma tą przewagę nad maxowym że zachowuje bryłe-więc nie trzeba ręcznie poprawiać.Prawidłowo to powinien skasować połowe,walnąć symmetry i usunąć niepotrzebne loopy-10 minut roboty:)
Rekomendowane odpowiedzi