Skocz do zawartości

Animacja węża (pytanie)


Rekomendowane odpowiedzi

Gość User190
Napisano

Czy jest jakakolwiek możliwość, używając IK spline solver (czyli np animowanie węża zrobionego z bonesów który przemieszcza się dopasowany do określonego splajna - ścieżki) - czy używając tego sposobu animacji można jakoś dodatkowo animować owe bonesy poruszające się (dopasowane) do splajna? Wygląda na to, że nic już zrobić z nimi wtedy nie można nie licząc przemieszczenia (% along path). Czyli ciężko już np. zrobić węża który wspina się po drzewie owijając je wielokrotnie ale mając głowę i dalsze kilkadziesiąt cm za nią unoszące się w powietrzu i poruszające niezależnie od owijającej drzewo reszty ciała...

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

przypnij do szkieletu dodatkowe kosci, przypnij czyli - przylinkuj. animujesz je osobno.a chodzą zawsze za koscią do ktorej zostaly przylinkowane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności