deshu Napisano 22 Styczeń 2012 Napisano 22 Styczeń 2012 (edytowane) Witam was:) Liczę na to, że macie lepszą pamięć niż ja. Myślę że coś około rok temu, albo dawniej, w max3d'owych newsach pojawiła się informacja, o jakimś programie, go którego wrzucało się obiekt, a on zamieniał go z jakimiś ustawieniami na coś w stylu gąbki. Jego nazwa zaczynała się chyba na literę 'T'. Kojarzy mi się tez z volume i teselation. Oczywiście to mogą być błędne podpowiedzi... Jeżeli ktoś podejrzewa, ze wie o co mi chodzi, proszę pisać! Oczywiście jeżeli znacie jakiś jakikolwiek program, ktory pozwoli osiagnac fakture taką jak w obrazku, albo podobną, to poprosze o nazwe/link: Edytowane 22 Styczeń 2012 przez deshu
Orangegraphics Napisano 22 Styczeń 2012 Napisano 22 Styczeń 2012 ja mam prosty pomysł. weźmy na przykład tworzenie sphery-gąbki. utwórz sphere, nałóż na nią materiał który będzie miał powyższą teksturę(oczywiście odpowiednio przerobioną) w slotach displacement oraz opacity. następnie skopiuj tą sphere kilka razy i nałóż na nią modyfikator push o ujemnych coraz większych wartościach, na przykład po koleji: -0,5cm, -1cm, -1,5cm i tak dalej. jak poprzesuwasz mapowania kolejnych obiektów zagnieżdżanych myślę że może wyjść coś ciekawego. jeszcze polecam zwrócić uwagę na example 2 tutaj: http://www.spot3d.com/vray/help/200R1/examples_displacement.htm
przems Napisano 22 Styczeń 2012 Napisano 22 Styczeń 2012 (edytowane) jeżeli to ma nie tylko wyglądać ale i "działać" jak gąbka to był taki mesher do robienia tricków z obiektami ale nie 3dmaxowy. Zwie się Lagoa Multiphisics, robi takie struktury z obiektami, gąbki, pianki itp- Edytowane 22 Styczeń 2012 przez przems
deshu Napisano 22 Styczeń 2012 Autor Napisano 22 Styczeń 2012 (edytowane) ja mam prosty pomysł. weźmy na przykład tworzenie sphery-gąbki. utwórz sphere, nałóż na nią materiał który będzie miał powyższą teksturę(oczywiście odpowiednio przerobioną) w slotach displacement oraz opacity. następnie skopiuj tą sphere kilka razy i nałóż na nią modyfikator push o ujemnych coraz większych wartościach, na przykład po koleji: -0,5cm, -1cm, -1,5cm i tak dalej. jak poprzesuwasz mapowania kolejnych obiektów zagnieżdżanych myślę że może wyjść coś ciekawego. jeszcze polecam zwrócić uwagę na example 2 tutaj: http://www.spot3d.com/vray/help/200R1/examples_displacement.htm Bardzo ciekawy pomysł z opacity, displacementem i pushem. Spróbuje:) Jednak pamiętam na pewno, ze był taki właśnie mesher, jak napisał przems, ale to nie lagoa, tylko jakis po prostu mały zewnętrzny app, do robienia takiej struktury. Miał ten plus, ze wypełniał całe volume obiektu, nie tylko zewnętrzne ścianki, no i dałoby się na to narzucić sss, i uzyskać naprawdę miły efekt. Dzięki za pomoc panowie! Szukam dalej. O znalazłem ten soft, o ktory mi chodziło - voxelogic acropora. Zobaczymy czy dobrze mi sie wydawało, że da sie nim robić takie faktury. http://www.voxelogic.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=21 Edytowane 22 Styczeń 2012 przez deshu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się