Dynamico Napisano 22 Styczeń 2012 Napisano 22 Styczeń 2012 (edytowane) 3dmax 2012 + vray 2.0 + photoshop cs 5.5 Muszę przygotować kilka propozycji pokoju hotelowego. Nie chodzi o projekt wnętrza a o same meble. Zacząłem od czegoś co ostatnio już zostało zrealizowane. Co i jak Waszym zdaniem poprawić żeby wizualizacje były bardziej przekonujące. . . Wydaje mi się, że zasłony są zbyt przeźroczyste. No i w lewym dolnym rogu (powyżej) coś dziwnego jest na podłodze? A może to już jest OK? edit: Dodaję jeszcze ujęcie nocne: . Edytowane 22 Styczeń 2012 przez Dynamico dodane kolejne ujęcie
Bohomaz Napisano 22 Styczeń 2012 Napisano 22 Styczeń 2012 Mnie się podoba. Poza tym - mapowanie zasłon na pierwszym rzuca się w oczy - obróć texturę o 45st w którąś stronę albo wymyśl coś innego bo się wyraźnie powtarza. AA trochę kuleję ale nie wiem czy to wina ustawień czy post pro (jak możesz to wrzuć jeszcze drugi bez pp bo na nim najwięcej cierpi AA i lampa na trzecim po lewej ale to sam pewnie widzisz). No i trzecie jakby za mało kontrastu lub za dużo gammy ale podejrzewam, że tu właśnie lampa zmusiła do tego czynu. Trochę mało sampli na biurku i szafie a dokładnie to blat biurka i boczna ściana szafy - podziel je na materiały i daj im więcej sampli. Z czego jest zrobiony klosz/osłona lampy biurkowej, że nic światła się przez nią wieczorem nie przedostaje ?
Dynamico Napisano 22 Styczeń 2012 Autor Napisano 22 Styczeń 2012 To są rendery próbne. Mapę zasłony sam rysowałem (pierwotnie była to wykładzina podłogowa z dosyć dużym wzorem). Ale faktycznie, prosty zabieg - obrócenie o 45 stopni powinno sprawę załatwić :-) 2 prosto z maxa . Płyta na biurku i z boku szafy jest matowa - inna niz na frontach. Sampli w odbiciach jest dużo (40) ale rozmycie chyba zrobiłem zbyt mocne (0,75) i mocno widać to w sztucznym oświetleniu. Klosze lampek to tworzywo trochę udające tkaninę a wewnątrz ma drugą warstwę w kolorze białym. Te lampki faktycznie tak świecą.
3d_operator Napisano 24 Styczeń 2012 Napisano 24 Styczeń 2012 Ogólnie bardzo przyjemne rendery. Pomarańczowe fotele na pierwszym renderze- jak z ergonomią? Oparcia nie są za bardzo odchylone? Meble twarde na ostatnim renderze super. To Twój pomysł? Te wcięcia jak rozumiem to uchwyty? Na prawym froncie szafy uchwyt nie jest za nisko? Pozdr.
Dynamico Napisano 24 Styczeń 2012 Autor Napisano 24 Styczeń 2012 Fotele na pierwszym renderze to Mischell firmy NOTI .. Modele oryginalne od Noti. Takie są naprawdę. Siedziałem. Nie jest to na pewno krzesło do stołu konferencyjnego :-). Wycięcia zamiast uchwytów to mój pomysł. W domu pewnie by się nie sprawdziły ale w hotelu powinny być OK. Zrasztą teraz taki "trend" aby w tego typu wyposażeniu unikać wystających elementów. Wycięcie-uchwyt w szafie wypada w połowie jej wysokości. Ok. 95 cm więc chyba da się używać. Ale to oczywiście tylko pomysł i raczej wygląd był w tym momencie ważniejszy. Mam jeszcze przygotowane dwa wzory mebli i zastanawiam sie czy pokazywać je w tym samym układzie i pomieszczeniu (dla łatwiejszego porównania) czy raczej budować wszystko nowe? Jakie Wasze zdanie w tym temacie?
Dynamico Napisano 2 Luty 2012 Autor Napisano 2 Luty 2012 Trochę po przerwie ale kolejna wersja mebli. Miało to wyglądać jak naturalna okleina, fornir moderowany ale muszę chyba od nowa "namalować" teksturę. .
Bohomaz Napisano 3 Luty 2012 Napisano 3 Luty 2012 Co tak świecie w lewym dolnym rogu za szafką ? Listwa chyba, czemu tak świeci ? Te liście mają tak wyraźne obwódki na obierzach ? Widzę tile na dużej szafie, chyba normale fotela się krzaczą, glow zbyt wyraźny i jeszcze może zbyt ostry refleks na dużej szafie, ale nie wiem jaką okleinę chciałeś uzyskać więc może jest dobrze. Reszta na + :) Jeszcze mapowanie szuflad na szafce TV zbyt gęste chyba, poza tym jest tile ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się