andyone Napisano 24 Styczeń 2012 Share Napisano 24 Styczeń 2012 Jak zrobić zielony material który bedzie odbierał cienie i iluminacje ale nie nabierał czarnego "ambient-u" ? Ewentualnie jak zrobić materiał który bedzie odbierał cienie i iluminacje a był idealnie przezroczysty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hooch Napisano 24 Styczeń 2012 Share Napisano 24 Styczeń 2012 A nie lepiej użyć kanału alpha do tego celu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andyone Napisano 24 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 24 Styczeń 2012 Przy alphie obiekty nie odbierają iluminacji :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajgor Napisano 24 Styczeń 2012 Share Napisano 24 Styczeń 2012 Spróbuj materiał Matte/Shadow. To jest materiał, który przyjmuje kolor tła, ale odbiera światła i cienie. To przy jego pomocy wstawia się obiekty w zdjęcia (lub w filmy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andyone Napisano 25 Styczeń 2012 Autor Share Napisano 25 Styczeń 2012 Tylko że to jest renderowane VRay-em i tu materiał Matte/Shadow nie działa :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebx Napisano 25 Styczeń 2012 Share Napisano 25 Styczeń 2012 Tutaj Masz opisane jak ustawić matte shadow w vrayu: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=32149 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się