andyone Napisano 24 Styczeń 2012 Napisano 24 Styczeń 2012 Jak zrobić zielony material który bedzie odbierał cienie i iluminacje ale nie nabierał czarnego "ambient-u" ? Ewentualnie jak zrobić materiał który bedzie odbierał cienie i iluminacje a był idealnie przezroczysty ?
andyone Napisano 24 Styczeń 2012 Autor Napisano 24 Styczeń 2012 Przy alphie obiekty nie odbierają iluminacji :/
Ajgor Napisano 24 Styczeń 2012 Napisano 24 Styczeń 2012 Spróbuj materiał Matte/Shadow. To jest materiał, który przyjmuje kolor tła, ale odbiera światła i cienie. To przy jego pomocy wstawia się obiekty w zdjęcia (lub w filmy).
andyone Napisano 25 Styczeń 2012 Autor Napisano 25 Styczeń 2012 Tylko że to jest renderowane VRay-em i tu materiał Matte/Shadow nie działa :/
sebx Napisano 25 Styczeń 2012 Napisano 25 Styczeń 2012 Tutaj Masz opisane jak ustawić matte shadow w vrayu: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=32149 Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się