egdesign Napisano 24 Styczeń 2012 Napisano 24 Styczeń 2012 (edytowane) Witam Jedna z moich ostatnich prac. Render w Mental Ray-u. Uploaded with ImageShack.us Poprawiony Edytowane 7 Luty 2012 przez egdesign Dodałem poprawkę
3d_operator Napisano 24 Styczeń 2012 Napisano 24 Styczeń 2012 Poprawiłbym kadrowanie i kamerę, która jest za wysoko.
Orangegraphics Napisano 24 Styczeń 2012 Napisano 24 Styczeń 2012 kolorystykę masz dziwną, cały pokój chyba przejął trochę kolor odbitego światła od podłogi. Kadr do poprawy, zmniejszyć AO na pewno musisz bo masz grzyba na ścianach i rozjaśnić całość, trochę post produkcji by sie przydało
pressenter Napisano 24 Styczeń 2012 Napisano 24 Styczeń 2012 Materiał drewna fajnie wyszedł, co do reszty to już troszkę gorzej. Jakaś korekcja pionów na kamerze by się przydała może, bo teraz dość niefortunnie wygląda troszkę jak zdjęcie pokoju dla lalek. Balans bieli też by się zdał, bo teraz strasznie pomarańczowo ściany wyszły. Materiał narzuty też warto by poprawić. ;) Pozdrawiam S.
egdesign Napisano 25 Styczeń 2012 Autor Napisano 25 Styczeń 2012 Dzięki za podpowiedzi:) Wszyscy napisaliście żeby poprawić kadrowanie i zrobić korekcję pionów, możecie mi podpowiedzieć jak to powinno wyglądać w tej kwestii? Render zrobiłem jakieś 3 miesiące temu ale wróce do niego i poprawie wg Waszych zaleceń:) pozdrawiam
WIERZBA Napisano 25 Styczeń 2012 Napisano 25 Styczeń 2012 Najpierw opuść kamerę . Wizki wnętrz lepiej wyglądają jak robisz je z pozycji wzroku dziecka . Piony wyrównają się , będzie lepiej .
egdesign Napisano 26 Styczeń 2012 Autor Napisano 26 Styczeń 2012 dzieki, jak będę miał troche czasu to poprawie i zobaczymy jak to wyjdzie.
egdesign Napisano 6 Luty 2012 Autor Napisano 6 Luty 2012 poprawiłem troszkę, tym razem użyłem Iraya. jak to wygląda teraz?
camelrafal Napisano 6 Luty 2012 Napisano 6 Luty 2012 niezłe ale ja bym to wyrenderował w jakimś unbias renderze
egdesign Napisano 7 Luty 2012 Autor Napisano 7 Luty 2012 niezłe ale ja bym to wyrenderował w jakimś unbias renderze Iray jest unbiasowy:)
Rekomendowane odpowiedzi