martin-flash Napisano 14 Lipiec 2004 Napisano 14 Lipiec 2004 Jak Wam się podobają moje kuchnie. Tylko nie oszczędzajcie mnie. Walcie prosto z \"grubej rury\" inaczej nic się od Was nie naucze. Pozdrawiam. The Kitchen 1: The Kitchen 2: [Wyedytowany dnia 14-7-2004 > martin-flash]
marunioms Napisano 14 Lipiec 2004 Napisano 14 Lipiec 2004 Mam wrazenie ze jestes poczatkujący. Duzo, duzo pracy przed Toba, ale troche juz potrafisz. Poczytaj sobie tutoriale na max3d.pl szczegolnie dotyczace polymodelingu i oswietlania scen. Co do kuchni to bardziej podoba mi sie druga. Błędów zbyt duzo zeby je wymieniać. Powodzenia.
art Napisano 14 Lipiec 2004 Napisano 14 Lipiec 2004 hi jezeli to kuchnie ze tak powiem bajkowe to powiedzmy ze ok ale jzeli idziesz w kierunku realizmu to juz gorzej , za oknami pusto wstaw jakies zdjecie , za jasno tam jakos w tej kuchni , te cegly pod blatem moze jakis bump albo displacment map bo za plaskie sa , lodowka jakas taka za obla i wogle standardowy material dales , jak juz chcesz biala to niech cos odbija delikatnie , takie rozmazane odbica jak glossy reflection , pochalaniacz pary obawiam sie ze mial byc metalowy wyszedl szary , poponuj brazila i material chrom i pokombinowac na krzesla jakeis tekstury drewna daj (nogi) , ten zolty zlewozmywak tez moglbys poprawic , druga kuchnia znacznie lepsza tylko zmniejsz troche te refleksy na podlodze i je troche rozmarz , materialy popraw odolnie wszedzie
cardil Napisano 14 Lipiec 2004 Napisano 14 Lipiec 2004 nie wiem czy ktos zwrocil uwage na roslinke w drugiej kuchni. wyglada niezle w porownaniu do otaczajacego ja swiata
Kris_R Napisano 14 Lipiec 2004 Napisano 14 Lipiec 2004 No z modelowniem już sobie nieźle radzisz.. jednak materiały i światło to jeszcze długa droga... Zwróć proszę uwagę na takie kanały mapowania jak bump, specular level... A co do światła to nie przesadzaj z ilością... bo cienie prawie pouciekały teraz... tak płasko się zrobiło przez to... cienie powinny być wyraźne, żeby budowały bryłę... tu zwróć uwagę na parametr Attenuation (zanikanie światła wraz z odległością od źródła) .... i bedzie lepiej.
Orion Napisano 15 Lipiec 2004 Napisano 15 Lipiec 2004 tak jak mówi kris - modelowanie może być. Przypomina mi to trochę theme hospital :)
Mateusz Napisano 15 Lipiec 2004 Napisano 15 Lipiec 2004 włącz cienie, poogladaj sobie jakies katalogi z wnetrzmi kuchennymi, przyjrzyj sie kolorkom, sposobie oswietlenia kuchni. Jest dobrze.
Cug Napisano 15 Lipiec 2004 Napisano 15 Lipiec 2004 poza tym co waszyscy juz mowili, textury i rendering, wydaje mi sie zi szczeglnie kucznia1 ma zle proporcje : terakota jest za duza, cegly zamiskie, zlew za szeroki (i chyba jest z drewna bojest na min ta sama textura co na szafkach).W drugiej kuchni za nisko sa drzwi do lodowki.
chveti Napisano 15 Lipiec 2004 Napisano 15 Lipiec 2004 Modeling 4+/10 Texturing -10/10 Rendering 1/10 konkrety wymienili przedmówcy
skow Napisano 17 Lipiec 2004 Napisano 17 Lipiec 2004 jezeli jest 9.06 to wskazowka skierowana na dziewiatke nie moze byc rownolegla do podloza :)
Fafex Napisano 17 Lipiec 2004 Napisano 17 Lipiec 2004 Wypowiem się tylko na temat drugiej kuchni: 1. Ładny czajniczek Ci wyszedł :) 2. A dlaczego uchwyt przy lodówce jest tak nisko?
Gość Savoy Napisano 19 Lipiec 2004 Napisano 19 Lipiec 2004 Powiem krótko i zwięźle: 1/ zamiast się rzucać na duże projekty na początku zacznij od czegoś prostego np: czajnik na drewnianym podłożu (z różnymi materiałami z oświetleniem lub bez) poczytaj o radiosity i HDRI bo bez tego zapomnij o realistyce. 2/ Większość objektów to "prymitywy" robione na walcach, sferach i sześcianach - poczytaj o Sub Patchach i zrób coś prostego np: czajnik? Pozdrawiam
LittleDog Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 Kuchnie spoko, podobne do Wirtualnej Kuchni :P Wszystko matowe a podłoga w 2 kuchni tak blyszczy jak by wymyta cifem:P
Mulczas Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 "simsowe" to wszystko. brak realizmu, ale jezeli jestes poczatkujacy to przenieś to do wipa i dopracuj tekstury i światło, w razie czego - pomożemy. yyy... prawda, rodacy? :)
nielot007 Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 Modeling 4+/10 Texturing -10/10 Rendering 1/10 hehe no nie wiem dla mnie jest fajnie mnie sie podoba popatrzcie modeling ruznorodny od prostych boxow do roslinek super;) textury od kolorow zielony ... do podlogi;);)kafelek bardzo fanjnie;);) kuchnie ma zrobiona teraz pokoik lazienka ogrod i ma cala chate:):) aha jeszcze duzo pracy przed toba moznaby powiedziec ze wiecej nad tex ale modeling tez taki zwyczajny wiec nie wiemy co umisz ale sie usmialem jak zobaczylem lodowke taka jakas smieszna;);) mi ta kuchnia przypomina taka jakos z kreskowek (simsy (wiem ze to gra ale odrazu mi sie z tym skojazylo) i jakies gierki dla dzieci ponizej 5 roku zycia (to nie jest zada aluzja ani nic innego;)) moje oceny: modeling-->5/10 (za roslinke:)) tex--->2/10 (ale nnie wiadomo co chciales osiagnac moze oto ci chodzilo) rendering---->nie znam sie na tym:D dam 3?10 :P:P
nielot007 Napisano 22 Lipiec 2004 Napisano 22 Lipiec 2004 Powiem krótko i zwięźle: 1/ zamiast się rzucać na duże projekty na początku zacznij od czegoś prostego np: czajnik na drewnianym podłożu (z różnymi materiałami z oświetleniem lub bez) poczytaj o radiosity i HDRI bo bez tego zapomnij o realistyce. 2/ Większość objektów to "prymitywy" robione na walcach, sferach i sześcianach - poczytaj o Sub Patchach i zrób coś prostego np: czajnik? Pozdrawiam ale przeciez czajnik jest w maxie wiec tutaj to sie tylko nauczy materialow itp. a przeciez kuchnia to nie jest az taki wielki projekt widzialem wieksze:D:D przeciez taka kuchnia uczy wiecej niz ten czajnik (sorry ale taka jest prawda) gdyz tu ma rozne model loduwka kuchenka....itp. materialy rendering moze sie przez taka kuchnie duzop nauczyc ps. ale jaK ROBIC TAKA KUCHNIE TO TYLKO W WIP BO SAM TO CIZKO BEZ POMOCY (??) ps sorki ze duzymi literami ale mi sie caps lock wlaczyl;)
Rekomendowane odpowiedzi